خودرواخباراقتصاد

60 هزار کارمند ایران خودرو به خانواده بانک دی پیوستند

همزمان با روز تعاون، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان «تعاونی خاص ایران خودرو» و بانک دی، 60 هزار عضو این تعاونی به جمع مشتریان بانک دی اضافه شدند.

60 هزار کارمند ایران خودرو به خانواده بانک دی پیوستند

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی بانک دی، مهدی پورمهر، سرپرست بازاریابی و توسعه محصول با اعلام این مطلب گفت: در راستای اجرای شعار حمایت از تولید داخلی و مانع زدایی، تفاهم‌نامه‌ای با تعاونی خاص ایران خودرو برای ارائه خدمات به اعضای این تعاونی به امضا رسید.

وی افزود: درمرحله اول ضمن صدور کارتی با نشان مشترک بانک دی و تعاونی خاص، از این پس کلیه اعضای تعاونی خاص ایران خودرو می‌توانند از کلیه خدمات بانک دی استفاده کنند. ضمن اینکه مقرر شد سود مجمع و فروش اوراق سهام اعضای تعاونی از طریق این کارت به حساب آنان واریز شود.

سرپرست بازاریابی و توسعه محصول بانک دی با اشاره به اینکه بر این اساس تعاونی خاص ایران خودرو در نخستین گام آورده‌ای معادل 55 میلیارد ریال را به حساب بانک دی واریز کرده است گفت: اعضای این تعاونی از این پس می‌توانند در سراسر کشور با استفاده از بسترهای الکترونیک و شعب بانک دی در سراسر کشور از کلیه خدمات بانکی بهره برداری کنند.

به گفته پورمهر همچنین 15 دستگاه پوز و یک دستگاه کش لس بانک دی در نمایندگی‌های این تعاونی نصب و راه اندازی شده است که در آینده بر اساس تقاضای اعضا می‌تواند گسترش بیشتری داشته باشد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.