اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

۲ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامشهر

سرپرستان حوزه‌های معاونت پژوهش و فناوری و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر معرفی شدند.

۲ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سرپرستان حوزه‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور هیئت رئیسه و مدیران دانشگاهی معرفی شدند.

حسین اصغری شیوایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم با قدردانی از خدمات و تلاش‌های مدیران سابق این واحد دانشگاهی، موسی رسایی و رشید ذوالفقاری زعفرانی را به ترتیب به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و سرپرست حوزه پژوهش و فناوری واحد اسلامشهر منصوب و معرفی کرد.

ذوالفقاری سرپرست حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد اسلامشهر هم به بیان نظر خود درباره فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه‌ها و راهکار‌ها و نحوه درآمدزایی حوزه پژوهش از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه پرداخت.

وی جذب دانشجویان نخبه در مراکز رشد و حمایت مادی و معنوی از پژوهش‌های ارزش آفرین اقتصادی را به عنوان یکی از راهکار‌های درآمدزایی غیرشهریه بیان کرد.

ذوالفقاری همکاری استادان در انجام طرح‌های ملی و برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه مدت را از دیگر راهکار‌های جذب درآمد‌های غیرشهریه‌ای برشمرد.

موسی رسایی نیز حرکت در راستای سند توسعه و تحول دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف معاونت اداری مالی، به‌‌خصوص مباحث مختلف بودجه را از اصلی‌ترین وظایف حوزه معاونت اداری مالی برشمرد و همدلی، همیاری، عمل گرایی و هم فکری را راهکار مناسبی برای پیشبرد اهداف مجموعه واحد اسلامشهر بیان کرد.

به گزارش آنا، موسی رسایی عضو هیئت علمی واحد اسلامشهر و پیش از این سرپرستی حوزه معاونت عمران واحد اسلامشهر را عهده دار بوده است و اکنون با حفظ سمت، سکان حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی را هم در دست گرفت.

رشید ذوالفقاری زعفرانی هم سوابق اجرایی مانند ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی سابق را در کارنامه خود دارد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.