اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

۱۳سال بلاتکلیفی پست برق 500 میلیاردی نسیم شهر

مدیر برق منطقه‌ای نسیم‌شهر با تأکید بر اینکه هیچگونه خاموشی در مصارف برق خانگی نسیم‌شهر در سال‌جاری وجود نداشت گفت: پست ۶۳ کیلوولت نسیم شهر پس از ۱۳ سال احداث در بلاتکلیفی و مشکلات معارض در محدوده اسلامشهر به سر می‌برد.

۱۳سال بلاتکلیفی پست برق 500 میلیاردی نسیم شهر

به گزارش شجرنیوز، نسیم‌شهر به دلیل جمعیت بالا و وجود لکه صنعتی و واحدهای تولید پروفیل نیازمند تامین برق بدون قطعی و خاموشی است در همین رابطه مدیران استان تهران و شهرستان بهارستان از 13 سال پیش اقدام به احداث پست 63 کیلوولتی در نسیم‌شهر کرده‌اند.

برق نسیم‌شهر از سه پست صباباطری ، سلطان آباد و واوان تامین می‌شود که پست 63 کیلوولت نسیم شهر با بیش از 500 میلیارد تومان اعتبار تجهیز شده است و دکل‌های انتقال برق از محدوده‌ اسلامشهر با معارض مواجه شده است نیازمند همت مسئولین استان ، اسلامشهر و بهارستان جهت رفع مشکلات در این حوزه است.

در صورت عدم بهره‌برداری از پست 63 کیلوولت نسیم‌شهر ، افزایش بار مصارف برق خانگی ، تجاری و صنعتی به پست‌های واوان ، صباباطری و سلطان آباد منجر به خرابی پست و از خروج از مدار در آینده نه چندان دور خواهد شد.

هوشنگ کبودوندی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ناترازی انرژی در کشور اظهار داشت: هیچگونه خاموشی در مصارف برق خانگی نسیم‌شهر به دلیل کمبود برق در سال‌جاری وجود نداشت.

وی با اشاره به اعتبار 7 میلیاردی بازسازی ساختمان اداره برق افزود: ساختمان اداره برق در اغتشاشات سال 98 توسط اراذل و اوباش به آتش‌ کشیده شد که با اختصاص اعتبار بازسازی آن و جذب 80 درصد اعتبارات 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که برای اتمام آن نیازمند اعتبارات استانی و توجه مسئولین هستیم.

مدیر برق نسبم‌شهر به اصلاح و تعمیر شبکه برق در بخش بوستان اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته 10 کیلومتر شبکه با اعتبار بیش از 3 میلیارد تومان انجام شده است.

کبودوندی تصریح کرد: پست 63 کیلوولت نسیم‌شهر با گذشت 13 سال احداث تجهیزات و وجود معارض دکل‌های انتقال برق در محدوده اسلامشهر در بلاتکلیفی به سر میبرد که توجه مسئولین دو شهرستان بهارستان و اسلامشهر را می‌طلبد.

وی به مشترک برق بیش از 112 هزار نفر در نسیم‌شهر اشاره و بیان کرد: 8 دستگاه ماینر غیرمجاز توسط بازرسان برق نسیم‌شهر کشف شد که منجر به جریمه 80 میلیونی متخلف شد.

مدیر برق نسیم‌شهر در پایان خاطرنشان کرد: ادارات شهرستان بهارستان می‌توانند جهت تولید برق مورد نیاز ادارات از سیستم و تجهیزات پنل خورشیدی بهره‌مند شوند و دنیا به سمت استفاده از انرژی‌های پاک گام برداشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.