اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

یونس امامی: کشتی را در شهریار شروع کردم و از رده نوجوانان در تیم ملی هستم

عضو تیم ملی کشتی آزاد: همه بچه‌ها می‌روند تا بهترین عملکرد شان را در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ارائه دهند.

یونس امامی: کشتی را در شهریار شروع کردم و از رده نوجوانان در تیم ملی هستم

به گزارش شجرنیوز، یونس امامی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در آستانه مسابقات جهانی صربستان گفت: فشار تمرینات کم شده وشرایط بدنی بچه‌ها خوب است. همه بچه‌ها آماده مسابقات هستند و همه می‌خواهند دل مردم ایران را شاد کنند که انشالله با دعای خیر مردم این اتفاق می‌فتد.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم جذاب‌ترین مسابقه جهانی صربستان، مسابقه فینال حسن یزدانی با تیلور آمریکایی باشد و مهمترین مسابقه خودم هم رقابت با کشتی گیر آمریکایی است که احتمالا قبل از فینال با او رقابت کنم.

ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد در خصوص سختی‌هایی که برای رسیدن به مسابقات جهانی تحمل کرده تاکید کرد:در ورزش قهرمانی باید قید همه چیز را بزنیم و فقط باید ورزش قهرمانی را انجام دهیم ما برای مسابقات جهانی حدود یک سال است که در اردو‌ها هستیم انشالله بتوانیم در آنجا خوب کشتی بگیریم همه بچه‌ها جوان، ولی میدان دیده هستند. به امید خدا همه بچه‌ها چه آزاد و چه فرنگی بتوانیم با دست پر به کشور برگردیم.

امامی در پایان گفت: من کشتی را در شهریار شروع کردم، ولی اهل لرستان هستم و از سن ۱۰ سالگی کشتی را شروع کردم و کشتی را خیلی دوست داشتم البته برای قهرمانی شروع نکردم، ولی بعد از یک مدت به دنبال ورزش قهرمانی رفتم.

از رده نوجوانان در تیم ملی هستم و مدال‌های مختلفی کسب کرده‌ام و امیدوارم در صربستان بتوانم به دومین مدال جهانی خودم برسم. همه بچه‌ها می‌روند تا بهترین عملکرد شان را ارائه دهند و قول می‌دهیم هیچ کم‌فروشی نکنیم و روی تشک کم نگذاریم تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. از مردم انتظار داریم برای همه بچه‌ها دعا کنند تا بتوانند همه با مدال برگردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.