اخبارجامعهحوادثخبر مهممجله شجر

گروگانگیر در محاصره نیروهای پلیس/شرایط کاملا تحت کنترل است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: فردی متهم به قتل که تحت تعقیب پلیس بوده در یک اتوبوس شهری اقدام به گروگانگیری کرده و در محاصره پلیس قرار گرفته است.

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ مهرداد حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جزئیات حادثه گروگانگیری یک فرد متهم به قتل در یک اتوبوس شهری در شهرک فاطمیه قم اظهار کرد: فردی که تحت تعقیب پلیس بود در داخل یک اتوبوس شناسایی شد و پس از اینکه متوجه تحرکات پلیس شد با گروگانگیری اندکی از افرادی که داخل اتوبوس بودند خود را به پلیس تسلیم نکرده است.

وی با بیان اینکه پلیس برای اینکه هیچ حادثه ای برای افراد داخل اتوبوس رخ ندهد در حال مذاکره با گروگانگیر است افزود: به دنبال اقناع فرد برای رهاسازی گروگان ها هستیم و تا جایی که خواسته های وی قانونی باشد برآورده می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: البته وی باید تا مهلتی که داده شده گروگان ها را آزاد کند؛ تلاش ما این است که بخشی از خواسته وی که ملاقات با تعدادی از زندانیان است را محقق کنیم. این فرد سابقه دار بوده و یک فقره قتل در هفته گذشته انجام داده و اقدام به بریدن گوش یک کودک در یکی از پارک های شهر کرده است.

وی با اشاره به حضور دادستان و فرمانده انتظامی قم در محل این حادثه تصریح کرد: شرایط تحت کنترل پلیس بوده و اگر تاکنون اقدام عملیاتی صورت نگرفته صرفا برای حفظ جان گروگان ها بوده است.

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.