اخباراقتصادصنعت و تجارت

پیام مدیرعامل شرکت صنعتی به‍پاک به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

امیرحمزه توسلی، مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک روز جهانی کاروکارگر را تبریک گفت.

به گزارش شجرنیوز، امیرحمزه توسلی مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک در پیامی به مناسبت روز جهانی کاروکارگر از زحمات کارکنان این شرکت تقدیر نمود.

متن کامل این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«کارگر، ستون فقرات اقتصاد تولیدی و کاری در کشور است… و اگر یک کشور مایل است که اقتصاد پیشرفته‌، مستقلّ و پررونقی داشته باشد، باید به قشر کارگر اهمّیّت بدهد». مقام معظم رهبری

یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر فرصت مغتنمی است که از شریف‌ترین اقشار اجتماع و حماسه‌سازان عرصه تولید و خودکفایی تجلیل شود و به راستی که امروز اهمیت تقدیر از تلاشگران سخت کوشی که با تعهد خود، کار را عبادت می‌دانند و در جبهه مقدس تولید سربازان جان بر کف میهن اسلامی هستند فزونی یافته است.

بنا به فرموده مقام معظم رهبری بخش عمده‌ای از برافراشته ساختن پرچم تولید ملّی مربوط به کارگران است و این عزیزان بازوان سترگ شکوفایی اقتصادی هستند که تلاش مضاعف آن‌ها می‌تواند دستاوردهای شگرفی برای هر مجموعه صنعتی به همراه داشته باشد و کارگران و کارکنان سخت‌کوش شرکت صنعتی بهپاک نیز به مثابه فرزندان این مجموعه عهد بسته‌اند که از هیچ تلاش و کوششی برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم تولید و همچنین اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شرکت دریغ ننمایند.

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از مجموعه صنعتی کشور که مفتخر به همراهی و همگامی با جامعه خدوم کارگری است، روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران جامعه کارگری کشور و بویژه همکاران و کارگران شرکت صنعتی بهپاک که با غیرت، همت و تلاش آنها، پیشرفت‌های مهمی در این شرکت حاصل شده است تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» با بهره‌گیری از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گام‌های بلند و استواری در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداریم.

امیر حمزه توسلی، مدیر عامل شرکت صنعتی بهپاک

 

منبع: بهپاک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.