اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

پیام فرماندار ویژه شهرستان شهریار به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی

شفیع زاده فرماندار ویژه شهرستان شهریار به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، پیامی صادر کرد.

پیام فرماندار ویژه شهرستان شهریار به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی

به گزارش شجرنیوز، امیرعباس شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار در این پیام هفتم مهرماه و روز آتش نشانی و ایمنی را یادآور رشادت، ایثار و از خودگذشتگی انسان های بزرگی است که برای نجات جان و مال انسان های دیگر از جان خود می گذرند.

بنابراین گزارش فرماندار شهریار در بخش دیگری از این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی آتش نشانان شهید و  فداکاری که جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داده اند؛ فرارسیدن هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی به همه آتش نشانان شهرستان شهریار تبریک گفته و در تمامی ماموریت ها برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت نموده است.
متن کامل پیام فرماندار ویژه شهرستان شهریار به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی به شرح زیر می باشد:

به نام خدا
هفتم مهرماه، روز “آتش نشانی و ایمنی” یادآور رشادت، ایثار و از خودگذشتگی انسان های بزرگی است که برای نجات جان و مال انسان های دیگر از جان خود می گذرند و در میان شعله های آتش، پیام آور مقاومت و پایداری برای باقی ماندن مهر و محبت و انسانیت هستند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی آتش نشانان شهید و  فداکاری که جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داده اند؛ و تبریک فرارسیدن هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی به همه آتش نشانان شهرستان شهریار، و آرزوی سلامتی و توفیق در تمامی ماموریت ها، امیدوارم که همواره تحت توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پایدار باشید.
امیرعباس شفیع زاده
فرماندار ویژه شهرستان شهریار

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.