اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

پلمپ ۲۵ واحد صنفی متخلف در شهر قدس/ برخورد با تخلفات نانوایان ادامه دارد

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قدس گفت: در یک ماه گذشته ۲۸۳ فقره پرونده تعیین تکلیف شد که بیشتر در حوزه کم‌فروشی و گران‌فروشی نان بوده و طی گشت‌های مشترک ۲۵ واحد متخلف پلمپ شدند.

پلمپ ۲۵ واحد صنفی متخلف در شهر قدس/ برخورد با تخلفات نانوایان ادامه دارد

به گزارش شجرنیوز، محمدرضا اوجانی، با اشاره به برخورد با واحدهای متخلف اظهار داشت: در 5 ماه گذشته در زمینه کالا و خدمات 878 فقره پرونده از مراجع نظارتی دریافت و با درصد عملکرد 99 و نیم درصد رسیدگی شد و متهمین حدود 33 میلیارد و 117 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان بیش از 377 پرونده وارد که همگی رسیدگی شد و بیش از 2 و نیم میلیارد ریال محکومیت مالی در پی داشت و در بخش قاچاق کالا بیش از 30 فقره رسیدگی شد که با 115 درصد عملکرد همراه بود که علاوه بر ضبط کالای کشف شده شامل سیگار، ماینر، لوازم آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی بود و بیش از 8 میلیارد و 343 میلیون ریال به جزای نقدی محکوم شدند.

رئیس اداره تعزیرات شهر قدس در ادامه گفت: در یک ماه گذشته در مرداد ماه در حوزه اصناف و بهداشت، 283 فقره پرونده تعیین تکلیف شد که بخشی از این موارد در حوزه نانوایی‌ها و تخلفات کم‌فروشی و گران‌فروشی بوده و 9 گشت مشترک انجام شد که 25 واحد متخلف پلمپ و به 12 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

اوجانی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی در رسیدگی به تخلفات حوزه‌های مختلف با مشارکت اداره صمت، حمایت از مصرف کنندگان، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، مراکز درمانی و بانک‌ها با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی فعالیت داشته و در بحث صلاحیت‌های قانون نظام صنفی، قانون تعزیرات حکومتی در امور بهداشتی و درمانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقداماتی انجام می‌دهد.

رئیس اداره تعزیرات شهر قدس در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز تخلفی با شماره‌های 124 و 135 موضوع شکایت خود را اطلاع داده تا جهت رسیدگی به آن اقدام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.