دنیای فوتبالاخبارورزش

پرسپولیس به دنبال اولین برد در اراک / آخرین فرصت ویسی در اهواز

مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۳ دیدار حساس به پایان می‌رسد.

به گزارش شجرنيوز، مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتبال عصر دوشنبه با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شود؛ که در حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال آلومینیم اراک در زمین خود میزبان پرسپولیس تهران قهرمان ۵ فصل اخیر لیگ برتر خواهد بود.

آلومینیوم اراک – پرسپولیس/ روز دوشنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در یک بازی نفس‌گیر توانست با دبل مهدی عبدی برابر نساجی به برتری دست یابد و با ۶ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.

سرخپوشان پایتخت قصد دارند با برتری برابر آلومینیوم در اراک همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس هنوز به خاطر پرداخت نکردن مطالبات مالی کالدرون و دستیارش خواکین بسته مانده است؛ به همین علت سرخپوشان پایتخت نمی‌توانند بازیکن جدید به خدمت بگیرند و همین موضوع باعث ایجاد دغدغه برای گل محمدی شده است.

در آن طرف، تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و فولاد خوزستان، قهرمان جام حذفی فوتبال را شکست داد و با ۴ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

شاگردان رسول خطیبی قصد دارند با برتری برابر پرسپولیس به روند رو به رشد خود ادامه بدهند، اما کار سختی برابر قهرمان لیگ برتر فوتبال پیش رو دارند.

پرسپولیس و آلومینیوم

فولاد- مس رفسنجان/ روز دوشنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال فولاد با شکست سنگین در ۲ بازی ابتدایی خود برابر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک و بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان ویسی به ۳ امتیاز بازی خانگی نیاز مبرم دارند تا با برتری برابر تیم مس رفسنجان نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند و از ته جدول جدا شوند.

عبدالله ویسی به خوبی می‌داند که جایگاهش متزلزل است؛ به همین علت باید تدابیری در نظر بگیرد تا تیمش اولین پیروزی در لیگ برتر فوتبال را در بازی با مس رفسنجان به دست آورد تا این مربی بتواند همچنان به کارش در اهواز ادامه بدهد.

در آن طرف، تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته در زمین مسابقه حضور یافت؛ اما تیم پدیده، حریفش در زمین مسابقه حاضر نشد و این بازی لغو شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است درباره بازی لغو شده پدیده و مس رفسنجان تصمیم بگیرد و مسئولان مس رفسنجان امیدوارند که نتیجه این بازی ۳ بر صفر به نفع این تیم صادر شود تا رتبه آن‌ها در جدول رده بندی ارتقا یابد.

بازی فولاد خوزستان و مس رفسنجان و پرسپولیس و آلومینیوم

گل گهر سیرجان- نساجی مازندران/ روز دوشنبه ساعت ۱۸

تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته با برتری برابر تیم فجر شهیدسپاسی و کسب ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در جایگاه دوم قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند با برتری برابر تیم نساجی به روند رو به رشد خود ادامه بدهند و در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند؛ اما کار سختی برابر تیم خوب نساجی دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال نساجی مازندران با وجود این که هفته گذشته برابر پرسپولیس شکست خورد، اما نشان داد که حریف دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند برای هر تیمی دردسر ساز شود.

 

گل گهر سیرجان و نساجی مازندران پرسپولیس و آلومینیوم

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.