اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

وزیر بهداشت از اجرای اردوی جهادی درمانی در شهرک طالقانی اسلامشهر بازدید کرد

وزیر بهداشت و درمان صبح روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه با همراهی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر از روند اجرای اردوی جهادی- درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرک طالقانی بازدید کرد.

وزیر بهداشت از اجرای اردوی جهادی درمانی در شهرک طالقانی اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش شجرنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در حاشیه این بازدید که فرمانده سپاه اسلامشهر و مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز حضور داشتند، عین الهی ضمن قدردانی از حضور پزشکان نیکوکار در اردوهای جهادی- درمانی در مناطق محروم اظهار داشت: در این اردوها خدمات درمانی مناسبی به مردم ارائه می شود و از حضور سایر پزشکان داوطلب در این اردوها نیز استقبال می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به نیاز این منطقه از شهرستان اسلامشهر، در صورت تامین زمین با کاربری بهداشتی و درمانی از سوی شهرداری، اعتبار لازم جهت احداث پایگاه سلامت جهت خدمات دهی به ساکنان شهرک های طالقانی، جانبازان و انبیاء تامین خواهد شد.

 گفتنی است در اردوی جهادی درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور ۲۰ پزشک متخصص توسط بسیج جامعه پزشکی بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) با همکاری بسیج حوزه ۲۷۵ مقداد در مدرسه جمارانی شهرک طالقانی برپا شده، از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ به صورت رایگان به مراجعان خدمات دهی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.