مجلس و دولتاخبارسیاست

نماینده مجلس: 13 آبان نشان از اقتدار ملت ایران در رویارویی با خواسته‌های دنیای استکبار است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ۱۳ آبان تداعی حرکتی از بطن جامعه است که نشان از اقتدار ملت ایران در رویارویی با خواسته‌های دنیای استکبار و مقابله عینی و عملی با سلطه گری و قدرت نمایی در برابر توطئه ها دارد.

به گزارش شجرنيوز، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام، با اشاره به فرارسیدن 13 آبان سالروز مبارزه با استکبار،‌ اظهار داشت: یوم الله ۱۳ آبان روز تجلی ارزش های انقلاب اسلامی و یاد آور حماسه ها و ایثارگری های ملت قهرمان پرور ایران که ۳ اتفاق و تصویر روشن در ذهن ها نقش بسته است و هیچ گاه از یاد و خاطره ها محو نخواهد شد.

وی افزود: ۱۳ آبان روز تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه که در مقابل اعتراض ایشان به قانون کاپیتولاسیون و سلطه آمریکا و خروش بر ضد حکومت طاغوت ۱۳ آبان ۱۳۴۳ بود، هم روز دانش آموز و یادآور قتل و عام دانش آموزان ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و هم روز تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام  که هر کدام از این اتفاقات مهم به نوبه ی خود درس آموز و الهام بخش و امید آفرین می باشند‌ و سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند به شمار می آیند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: ۱۳ آبان تداعی‌گر حرکتی از بطن جامعه است که نشان از اقتدار ملت ایران در رویارویی با خواسته‌های دنیای استکبار و مقابله عینی و عملی با سلطه گری و قدرت نمایی در برابر توطئه ها دارد.

وی در همین راستا بیان کرد: ۱۳ آبان نشان از این دارد که ایران و ایرانی هر جا که لازم بداند از شرف و حیثیت و کیان انقلاب اسلامی دفاع و با تاسی از مکتب عاشورا علیه مستکبران قیام و در مقابل آنان مقاومت و ایستادگی می‌کند.

سنگری در خاتمه گفت: اینجانب یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شهداء هر ۳ رویداد مهم در یوم الله ۱۳ آبان را گرامی داشته و از خداوند منان برای ارواح طیبه شهداء علو درجات مسئلت دارم.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.