اقتصاد ایراناخباراقتصادخبر مهم

نحوه ثبت اعتراض برای دریافت یارانه کمک معیشتی

نحوه ثبت اعتراضات مردمی و همچنین ثبت‌نام جاماندگان برای یارانه حمایتی و کمک معیشتی از سوی وزارت رفاه اعلام شد.

نحوه ثبت اعتراض برای دریافت یارانه کمک معیشتی

به گزارش شجرنیوز، همزمان با طرح دولت برای اصلاح یارانه کالاهای اساسی و نرخ ارز ترجیحی و نیز واریز یارانه حمایتی که از شب گذشته آغاز شد، سید مرتضی موتورچی مدیر روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعلام کرد کسانی که می‌خواهند مشکلات احتمالی در توزیع یارانه را‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کنند، از طریق سامانه حمایت وزارت کار و رفاه اجتماعی، وارد شود.

وی گفت: سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همان لحظه گزارش رئیس جمهور به مردم باز شده و کسانی که نسبت به دهک بندی خود اعتراض دارند،‌ با مدارک اعتراض خود را در این سامانه ثبت کنند، با توجه به ارتباط این سامانه با پایگاه رفاه ایرانیان، اطلاعات صحت سنجی شده و نتیجه رسیدگی ظرف حداکثر یک ماه اعلام می‌شود.

به گفته موتورچی هر فرد بر اساس کد ملی خود می‌تواند تقاضای خود را در سامانه حمایت وزارت کار ثبت کند و نیازی به داشتن تلفن همراه به نام نیست.

اعتراض به یارانه
سامانه حمایت وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی

سامانه اعتراض به یارانه
سامانه حمایت وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی

همچنین مدیر روابط عمومی سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: کسانی که به هر دلیلی از سال 93 به این طرف از دریافت یارانه حذف شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اعتراض خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ ثبت کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.