اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

لوازم الکتریکی قاچاق در نصیرشهر به ارزش ۲۰ میلیارد کشف شد

فرمانده انتظامی رباط‌کریم از کشف یک هزار و ۷۷۰ کارتن لوازم الکتریکی خارجی قاچاق به ارزش بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی نصیرشهر خبرداد.

لوازم الکتریکی قاچاق در نصیرشهر به ارزش ۲۰ میلیارد کشف شد

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ علی زنگنه روز دوشنبه شانزدهم خرداد سال جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار و اطلاعات واصله و کنترل و رصد قاچاقچیان مبنی بر دپو و توزیع لوازم الکتریکی خارجی و قاچاق به صورت غیر قانونی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با این پدیده شوم و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری بازرسان اداره صمت در بازرسی از انباری در شهرک صنعتی نصیر شهر تعداد یک هزار و ۷۷۰ کارتن لوازم الکتریکی خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم ادامه داد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.‌

زنگنه در توصیه‌ای به شهروندان گفت: شهروندان به جای استفاده از لوازم خارجی و قاچاق در جهت حمایت از تولیدات داخلی اقدام به تهیه کالاهای ساخت کشور کنند.

وی در پایان از مردم خواست چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان مواجه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.