اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

قتل پسر پولدار و سوزاندن جسد در باغ شهریار

مردی که متهم است در پی بدهی چند صد میلیون تومانی به جوانی ثروتمند او را به قتل رسانده و جسدش را آتش زده، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

قتل پسر پولدار و سوزاندن جسد در باغ شهریار

به گزارش شجرنیوز از شهریار، متهم که مرد جوانی است از مقتول پول گرفته بود تا کار کند اما بدهی‌اش را پس نداد و آنها دچار مشکل شدند.

یک سال قبل بود که صاحب یک باغ به ماموران خبر داد جسدی در باغش پیدا شده است. او گفت: صبح امروز وارد باغم شدم و جسد سوخته‌ای را دیدم و بلافاصله با ماموران تماس گرفتم.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای شناسایی هویت جسد آغاز شد. ماموران متوجه شدند جسد متعلق به جوانی ثروتمند به نام آرین است که همان اطراف باغی داشته است. خانواده آرین به پلیس گفتند پسرشان در همان حوالی باغی دارد و شب حادثه نیز با دوستانش در باغ بوده است.

بررسی تلفن همراه آرین نشان داد او آخرین بار با جوانی به نام سهیل تماس تلفنی داشته است.

این در حالی بود که بعد از مرگ آرین دیگر خبری از سهیل نبود. ماموران با ردیابی‌هایی که انجام دادند موفق شدند سهیل را بازداشت کنند و این فرد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

سهیل در بازجویی‌ها گفت: چند سال قبل با آرین در یک مهمانی آشنا شدم. پسر پولداری بود. کم‌کم رابطه ما نزدیک‌تر شد و من با او درد دل کردم و به او گفتم بدهکار هستم.

به همین خاطر او مبلغ یک میلیارد تومان پول نقد و 150 سکه طلا به من داد تا با آن کاری راه بیندازم و سپس پول را همراه با سودش به او برگردانم. مقداری از بدهی‌هایم را دادم اما نتوانستم کاری راه بیندازم و سرمایه‌گذاری کنم.

او ادامه داد: مدتی از این ماجرا گذشت و وقتی آرین فهمید هیچ سرمایه‌گذاری‌ای نکرده‌ام، عصبانی شد و خواست پولش را پس بگیرد. او حتی تهدید کرد از من شکایت می‌کند. به دروغ گفتم پول را به زودی به او برمی‌گردانم اما پولی در بساط نداشتم.

آخرین بار تصمیم گرفتم او را بکشم. به همین خاطر او را به یک باغ دعوت کردم و در فرصتی مناسب با اسلحه به سرش شلیک کردم. سپس جسد او را در صندوق عقب گذاشتم و به یک باغ متروکه در شهریار بردم و آنجا آن را آتش زدم. من هرگز فکر نمی‌کردم به این زودی ردیابی و بازداشت شوم.

به دنبال بازسازی صحنه جرم برای متهم کیفرخواست صادر شد و سهیل در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس سهیل در جایگاه متهم ایستاد؛ اما اتهامش را نپذیرفت.

او گفت: من و آرین دوستان صمیمی بودیم و با او هیچ اختلافی نداشتم. من او را نکشتم و قبلاً تحت فشار در پلیس آگاهی به قتل و آتش زدن جسد او اعتراف کرده بودم؛ اما حالا حقیقت را می‌گویم. من بی‌گناه هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.