فرهنگاخبارجامعهخبر مهم

فروش لباس های ممنوعه در نمایشگاه عفاف و حجاب تهران / استاندار تهران: تمام تولیدات داخل نمایشگاه هم ایرانی و هم اسلامی است

نمایشگاه عفاف و حجاب در مصلی امام خمینی (ره) درحالی برگزار می شود که با عرضه لباس های نامتعارف همراه است.

به گزارش شجرنيوز، نمایشگاه عفاف و حجاب تهران در حالی برگزار می شوذ که در این نمایشگاه شاهد فروش لباس و پوشاکی خارج از عرف عمومی و قوانین کشور هستند و در بعضی از این غرفه ها شاهد عرضه برخی مانتوهای جلو باز هستیم.

پیش از این فروش لباس و پوشاک نامتعارف و بدن نما بارها حساسیت های مردمی و دستگاه های مسئول را برانگیخته بود اما هیچ گاه مسئله فروش این لباس ها به صورت دائمی حل نشده و هربار به اظهار نظرهایی مقطعی از سوی مسئولین ختم شده است.

برای نمونه سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تیرماه ۱۴۰۰ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفته بود با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم و برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف جزء اولویت‌ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می‌کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: تمام دوزندگان، واحد‌های صنفی، خیاطی‌‎ها و تولیدی‌ها در رادار پلیس قرار دارند و به نوبت برای برخورد با متخلفان حوزه تولید پوشاک به خصوص تولید کنندگان لباس‌های نا متعارف خواهیم رفت.

فروش لباس های ممنوعه در نمایشگاه عفاف و حجاب تهران / استاندار تهران: انجمن پوشاک ایرانی نظارت جدی بر این نمایشگاه دارد

با توجه به طرح این موارد از سوی یک مقام عالی رتبه انتظامی  انتظار می رفت که دیگر خبری از لباس‌های تکه پاره و دارای طرح‌های نامتعارف در بازار و ویترین فروشگاه‌ها نباشد.

اما حالا بار دیگر این اتفاق رقم خورده است، آن هم در نمایشگاهی که با نام عفاف و حجاب برپا شده است.

ظهر دیروز محسن منصوری استاندار تهران برای بازدید از این نمایشگاه در این محل حضور پیدا کرد و در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نظارتی بر روی طراحی لباس های عرضه شده در نمایشگاه هست یا خیر؟ گفت:  این نمایشگاه در حقیقت با مدیریت یک مجموعه فرهنگی درحال برگزاری است.

انجمن پوشاک ایرانی اسلامی مد و لباس که در حقیقت در حوزه فرهنگی مسئله کار می کند نظارت جدی دارند و همچنین اتاق اصناف هم نظارت کرده است. تمام تولیدات داخل نمایشگاه هم ایرانی و هم اسلامی است و این عزیزان سعی کردند که پوشاک هم زیبایی لازم را داشته باشد و هم چارچوب مباحث شرعی و دینی را رعایت کرده باشد.

فروش لباس های ممنوعه در نمایشگاه عفاف و حجاب تهران / استاندار تهران: انجمن پوشاک ایرانی نظارت جدی بر این نمایشگاه دارد

                      نمایشگاه عفاف و حجاب 1400

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.