اخبار شهرستان قدساخباردر استان

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛ دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در شهرقدس

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان قدس عاملان نزاع دسته جمعی در شهر قدس در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

به گزارش شجرنیوز، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در کمترین زمان ممکن در شهر قدس خبر داد و در این باره افزود: گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در شهرک «عزیزی» شهر قدس به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم‌های انتظامی پلیس و دیگر نیروهای امدادی، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چند نفر از اراذل و اوباش با یکدیگر درگیر شده و طرفین در این درگیری به شدت مجروح شده اند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت: طرفین درگیری قبل از حضور تیم‌های گشت انتظامی پلیس، از محل متواری شده بودند که با سرعت عمل مأموران ساعاتی پس از وقوع این درگیری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شناسایی و دستگیر شدند.

ظهیری افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با اراذل و اوباش افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که بی تردید پلیس به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.