اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

فرماندار شهرقدس: مردم خواستار افزایش ساعت کاری نانوایی‌ها هستند

فرماندار شهرقدس گفت: با توجه به تقاضای بسیاری از شهروندان برای تعیین ساعت کاری نانوایی‌های شهرستان باید شاخص‌های عملکرد در این حوزه را ارتقا دهیم.

فرماندار شهرقدس: مردم خواستار افزایش ساعت کاری نانوایی‌ها هستند

به گزارش شجرنیوز، وحید گلی‌کانی در ششمین نشست کارگروه آرد و نان شهرستان قدس در خصوص جایگزینی بعضی از اغذیه‌ها در سبد خانوار افزود: افزایش قیمت بعضی از مواد غذایی منجر به جایگزینی‌ آنها به جای نان شده و مدیریت آن نیازمند کارشناسی و برنامه‌ریزی مناسب است.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان قطعا نقیصه‌هایی وجود دارد اما با توجه به اجرای این طرح در استان‌های زنجان و قزوین این نقص‌ها یکی پس از دیگری رفع شد؛ در این طرح نان با قیمت فعلی عرضه خواهد شد.

فرماندار شهرقدس با بیان اینکه  دغدغه و نگرانی‌ هایی در توزیع وجود دارد ،اظهار کرد: یکی از این موارد مشخص نبودن ساعت‌کاری نانوایی‌ها و به صورت خودمختار فعالیت کردن آن‌ها است؛ با اطلاع از ساعت‌کاری مشخص، زمان مراجعه ناظرین برای بازرسی در زمانی است که نانوایی‌ها باز هستند.

گلی‌کانی بیان کرد: باید ساعت‌کاری نانوایی‌ها مشخص شود و در این زمینه با افزایش تقاضا از سوی شهروندان مواجه هستیم، در راستای مدیریت این کار باید ساعت‌کاری به تفکیک نانوایی‌ها با در نظر گرفتن ذائقه و منطقه جغرافیایی شهرستان و مشخص کردن تعطیلات ماهیانه در قالب تعطیلی تقویم اجرائی مشخص شود.

فرماندار شهرقدس افزود: قابل توجه است که نانوایی‌ها برای رفع نیاز شهروندان تا پاسی از شب فعالیت می کنند و این واحدهای صنفی با در نظر گرفتن نقاط شلوغ و پرتردد شهرستان مشخص می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.