اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

شهرک قلعه میر کجاست

شهرک قلعه میر در استان تهران، شهرستان بهارستان، بخش گلستان واقع شده است که در این نوشته قصد داریم تا برخی از ویژگی های این منطقه را بیان کنیم.

شهرک قلعه میر کجاست

پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز: شهرک قلعه میر یکی از شهرک های شهرستان بهارستان می باشد. این شهرک حدفاصل نصیرشهر رباط کریم و شهرگلستان قرار دارد. ویژگی ها، امکانات و دسترسی های خاص شهرک قلعه میر امروزه آن را به عنوان یکی از نقاط مهم در شهرستان بهارستان تبدیل نموده است.

از دسترسی های شهرک قلعه میر می توان به اتوبان تهران- قم و اتوبان تهران-ساوه اشاره کرد و همچنین سه راه آدران که از نقاط پرترددی است که نقش بسزایی در عبور و مرور ساکنین و مسافران شهرهای اطراف همچون شهریار، رباط کریم، پرند و… دارد.

شهرک قلعه میر دارای آب و هوای نسبتا گرم و خشک است و رودخانه شادچای نیز در مجاورت این منطقه قرار دارد که علی‌رغم اقداماتی که برای بهبود این مسیل انجام شده است اما همچنان ساکنان این منطقه از مشکلاتی که در این مورد وجود دارد، گله مند هستند.

شهرک صنعتی قلعه میر

وجود شهرک های صنعتی قلعه میر و بهاریه در این منطقه یکی از پتانسیل های بالای شهرستان بهارستان در بخش تولید و اشتغال بشمار می رود که فرصت های بسیاری را در اختیار صنعتگران و متولیان امر تولید قرار داده است.

شهرک صنعتی قلعه میر با بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی یکی از قطب های صنعت در جنوب غرب استان تهران است که با قرار گیری در موقعیت جغرافیایی مناسب و همچنین دسترسی آسان به امکانات ویژه از جمله فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و نیروی کار در دسترس به واسطه نزدیکی با بخش مسکونی، این شهرک را برای فعالات صنعتی و سرمایه گذاران تبدیل به یک فرصت ایده آل نموده است.

شهرک قلعه میر کجاست

بازار مبل امام رضا(ع) شهرک قلعه میر

صنعت مبلمان و سایر مصنوعات چوبی از جمله صنایعی است که در چندسال گذشته مورد توجه قرار گرفته و امروزه از رونق خوبی برخوردار است و به طبع آن بازارهای بزرگی در مکان های مختلفی ایجاد شده است. یکی از مراکز بزرگ تولید و عرضه مبلمان، بازار امام رضا در شهرک قلعه میر است که روزانه خریداران بسیاری از نقاط مختلف استان تهران و سایر استان های کشور به این بازار بزرگ در شهرک قلعه میر مراجعه می کنند.

قیمت مبلمان در بازار مبل امام رضا شهرک قلعه میر

باتوجه به موقعیت جغرافیای بازار مبل قلعه میر و پایین بودن هزینه های تولید و عرضه همچنین حذف واسطه ها به دلیل اینکه اغلب فروشندگان خود تولیدکننده هستند باعث شده است تا قیمت انواع محصولات اعم از مبلمان، سرویس خواب، سیسمونی و سایر اقلام مربوط به جهیزیه عروس در این بازار نسبت به سایر بازارها ارزان تر باشد و همین موضوع بازدید و خرید از بازار مبل شهرک قلعه میر را برای بسیاری از خریداران جذاب تر نموده است.

براساس مشاهده های میدانی قیمت مبلمان و سایر مصنوعات چوبی در بازار مبل امام رضا در مقایسه با بازار مبل یافت آباد و چهاردانگه مناسب تر است.

آدرس بازار مبل امام رضا

تهران ، جاده ساوه ، سه راه ادران ، بازار مبل امام رضا ( حد فاصل جاده ساوه ، شهرستان بهارستان و شهرک قلعه میر )

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.