اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

شهردار قدس؛ اماکن تفریحی باید در شان شهروندان باشد

سعید شهلی شهردار قدس در جلسه‌ای که با حضور معاونین و برخی مسئولان شهرداری برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح تحول فضای سبز شهری و با اشاره به اقدامات اخیر در همین راستا، از جمع‌آوری لوازم بازی فرسوده و نصب لوازم جدید در بوستان ولیعصر (عج) خبر داد.

شهردار قدس؛ اماکن تفریحی باید در شان شهروندان باشد

به گزارش شجرنیوز به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، شهلی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و افزایش استفاده شهروندان از بوستان‌های شهر، این اماکن می‌بایست در خور شأن شهروندان جهت گذران اوقات فراغت بوده و مردم از بوستان‌ها به عنوان تفرجگاه‌های شهری استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات اخیر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری افزود: خوشبختانه طرح تحول بوستان‌ها با اجرای اقداماتی از قبیل تامین و اصلاح روشنایی، بازپیرایی فضای سبز، نصب لوازم ورزشی و بازی، رنگ‌آمیزی و دیوارنگاری و… در بوستان‌های شهرقدس آغاز شده است.

شهردار قدس عنوان کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم و اساسی در اجرای طرح تحول بوستان‌ها، تجهیز و ساماندهی لوازم بازی کودکان است که می‌بایست به فوریت انجام شود، کما اینکه در حال حاضر در چندین بوستان این امر اجرایی شده است.

شهلی در پایان از جمع‌آوری لوازم بازی فرسوده و نصب لوازم جدید در بوستان ولیعصر (عج) جهت استفاده شهروندان گرامی خبر داد و شهروندان را به استفاده صحیح و مراقبت از این لوازم در جهت افزایش عمر مطلوب آنها دعوت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.