اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

شهادت مامور پلیس در پرند

فرمانده نیروی انتظامی رباط‌کریم از شهادت گروهبان‌یکم فرید کرم‌پور که بر اثر زیر گرفتن به وسیله خودروی اغتشاش‌گران مجروح شده بود خبر داد.

شهادت مامور پلیس در پرند

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم اظهار کرد: گروهبان‌یکم فرید کرم‌پور جمعی یگان امداد شهرستان رباط‌کریم که در حین انجام ماموریت کنترل اغتشاشات و مقابله با آشوبگران در شهر پرند در تاریخ 30 شهریورماه بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر و زیر گرفتن توسط خودروی سواری مجروح و مصدوم شده بود، ظهر روز سه شنبه 5 مهر به فیض شهادت نائل گردید.

وی گفت: پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام با حضور مسئولان، مردم ولایت‌مدار و خانواده این شهید گرانقدر فردا چهارشنبه ششم مهرماه ساعت ۱۰ صبح از محل حادثه چهارراه فدک آغاز و در خیابان جمهوری به سمت میدان استقلال تشیع و برای خاکسپاری به زادگاهش خرم‌آباد منتقل خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در پایان ضمن تسلیت مجدد شهادت این عزیز بیان کرد: ما به عنوان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  یک جان ناقابل داریم که آن را هم همچون گذشته در دفاع از امنیت این مردم و کشور فدا می‌کنیم نمونه‌ها و سنبل آن هم همین شهدایی هستند که ملاحظه می‌کنید و در آینده هم همین خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.