دنیای فوتبالاخبارورزش

سیرجان میزبان جنگ فرهاد با ژنرال / پرسپولیس چاره‌ای جز برد ندارد

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، چهارشنبه ۳ آذر با برگزاری ۸ دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش شجرنيوز، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس چهارشنبه ۳ آذر با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری می‌شود. مسابقاتی که می‌توانند بار دیگر با نتایج خود بالا نشین‌های جدول لیگ برتر را نیز با تغییرات دوباره رو به رو کنند.

تراکتور تبریز _ پدیده مشهد / ورزشگاه سردار سلیمانی / ساعت ۱۵

تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پدیده مشهد عصر چهارشنبه در شرایطی اولین بازی هفته ششم لیگ برتر را برگزار می‌کنند که خلاف سال‌های گذشته خود در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند و علاوه بر این که دیگر از تیم‌های مدعی لیگ به شمار نمی‌روند، در رتبه‌های انتهایی جدول رده بندی قرار دارند.

تراکتور تبریز که به تازگی هدایت خود را به سولدوی کروات سپرده است، پس از بازی خود در اصفهان مقابل سپاهان و کسب یک امتیاز در خانه این تیم، این بار در تبریز به دنبال کسب پیروزی و ۳ امتیاز مسابقه است.

طرف دیگر این مسابقه، شرایط به مراتب بدتری نسبت به تیم تبریزی دارد. شاگردان اکبر میثاقیان که در ۵ مسابقه لیگ برتری خود ۴ شکست را تجربه کرده اند و تنها با یک امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار دارند، مقابل تراکتور برای کسب پیروزی حاضر می‌شوند. پیروزی که برای شاگردان میثاقیان کمی سخت به نظر می‌رسد.

تراکتور و پدیده در روز میزبانی سیرجان از استقلال

نساجی مازندران _ پیکان تهران /  ورزشگاه شهدای ساری / ساعت ۱۵

نساجی و پیکان یکی دیگر از بازی های هفته ششم را در مازندران برگزار می‌کنند. شاگردان ساکت الهامی که در هفته پنجم تیم فرهاد مجیدی را در تهران متوقف کردند و توانستند با تساوی یک امتیاز را کسب کنند، حالا امیدوارند بتوانند با برگشت مسعود شجاعی، کاپیتان محروم خود در مازندران ۳ امتیاز خانگی را کسب کنند. تیم الهامی با ۵ امتیاز از ۵ مسابقه در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و پیروزی می‌تواند تیم نساجی را در جدول لیگ به رتبه‌های بالا‌تر برساند.

در طرف دیگر این بازی شاگردان مجتبی حسینی در پیکان حضور دارند. پیکانی‌ها تا پایان هفته چهارم پس از کسب ۱۰ امتیاز، با شکست مقابل فجر سپاسی شیراز فرصت صدرنشینی در لیگ را به راحتی از دست دادند.

پیکانی‌ها در شرایطی اکنون با ۱۰ امتیاز در جایگاه چهارم جدول حضور دارند که در بهترین حالت با پیروزی مقابل نساجی می‌توانند در پایان هفته ششم در صدر جدول رده بندی قرار گیرند.

نساجی و پیکان در روز میزبانی سیرجان از استقلال

فجر سپاسی – سپاهان / ورزشگاه حافظیه / ساعت ۱۵

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر میزبان یکی دیگر از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر است. تیم فوتبال فجر شهید سپاسی ۲ مسابقه قبلی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته و امیدوار است سپاهان را در لیگ برتر و مانند دیگر مدعی این فصل، یعنی استقلال تهران متوقف کند. شاگردان کلانتری با ۷ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارند.

سپاهانی ها در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که برای باقی ماندن میان مدعیان محکوم به پیروزی خارج از خانه مقابل فجر سپاسی هستند. شاگردان نویدکیا که در ۲ مسابقه قبلی خود نتوانسته اند مقابل حریفانشان پیروز شوند، در شیراز محکوم به پیروزی هستند.

شاگردان نویدکیا اکنون با ۱۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند تیم اصفهانی را به صدر جدول لیگ برتر برساند.

فجر سپاسی و سپاهان در روز میزبانی سیرجان از استقلال

هوادار – آلومینیوم اراک / ساعت ۱۵

۲ مهاجم نیمکت نشین تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان اکنون در قالب سرمربی ۲ تیم هوادار تهران و آلومینیوم اراک به مصاف هم می‌روند. رضا عنایتی و رسول خطیبی در شرایط متفاوتی با یکدیگر تقابل خواهند داشت.

تیم عنایتی با ۴ شکست و یک پیروزی، در رتبه پانزدهم جدول حضور دارد. پیروزی مقابل صدرنشین کنونی لیگ می‌تواند شرایط شاگردان عنایتی را در لیگ برتر بهبود بخشد.

در طرف مقابل، تیم رسول خطیبی در آرمانی‌ترین شرایط خود قرار دارد. تیم آلومینیوم اراک که هم اکنون با ۱۱ امتیاز بالاتر از استقلال و سپاهان در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، به دنبال حفظ روند شکست ناپذیری خود در لیگ برتر است. خطیبی می‌داند برای باقی ماندن در جمع تیم‌های بالانشین چاره‌ای جز بردن تیم عنایتی آن هم در تهران نخواهد داشت.

هوادار و آلومینیوم در روز میزبانی سیرجان از استقلال

گل گهر سیرجان – استقلال تهران / ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان / ساعت ۱۶

هر ۲ تیم نشان داده اند که در لیگ بیست و یکم مدعی قهرمانی هستند و به راحتی مقابل هیچ حریفی تن به شکست نمی‌دهند.

امیر قلعه نویی که هفته گذشته در آبادان مقابل صنعت نفت و منصوریان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید، امیدوار است این بار بتواند دیگر شاگرد سابق خود در استقلال یعنی فرهاد مجیدی را شکست دهد. تیم گل گهر با ۹ امتیاز در رتبه پنجم لیگ حضور دارد و پیروزی مقابل استقلال برای سیرجانی‌ها بسیار مهم است.

در طرف دیگر این مسابقه استقلالی قرار دارد که مانند رقیب سیرجانی خود در لیگ برتر، باختی را تجربه نکرده و خلاف سال‌های گذشته از ابتدای لیگ مقتدر ظاهر شده است.

تیم مجیدی در ۲ مسابقه قبلی خود ۲ تساوی کسب کرده و مجیدی امیدوار است بتواند علاوه بر بازگشت به مسیر پیروزی، بار دیگر با پیروزی بر قلعه نویی عملکرد درخشان خود را مقابل استاد پیشین ادامه دهد.

گل گهر سیرجان و استقلال

ذوب آهن – فولاد خوزستان / ورزشگاه فولاد شهر اصفهان / ساعت ۱۷

ذوب آهن و فولاد که از لحاظ تاکتیکی شباهت بسیاری به یکدیگر دارند، برگزار کننده دیگر مسابقه هفته ششم لیگ برتر هستند. تیم مهدی تارتار که با پیروزی پدیده گام به این مسابقه می‌گذارد، تنها به پیروزی در این بازی خانگی فکر می‌کند. ذوب آهن که با ۹ امتیاز در رتبه پنجم لیگ برتر حضور دارد، برای رسیدن به بالای جدول به شدت نیازمند برد خانگی مقابل فولاد است.

فولاد خوزستان با بازگشت نکونام اکنون با شرایط به مراتب بهتری در مسابقات لیگ حاضر می‌شود. تیم نکونام که مصدومان زیادی نیز دارد با ۷ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد و نکونام می‌داند که برای حضور در میان مدعیان باید امتیازات هفته‌های اول لیگ را حتی در تقابل با تیم‌های پر قدرتی مانند ذوب آهن کسب کند.

ذوب آهن و فولاد در روز میزبانی سیرجان از استقلال

نفت مسجد سلیمان – مس رفسنجان / ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان / ساعت ۱۷

تیم‌های ۵ امتیازی نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان برگزار کننده یکی دیگر از مسابقات این هفته لیگ برتر هستند.

نفتی‌ها که حاشیه‌های فراوانی را پشت سر می‌گذارند، پس از مدتی اعتصاب با تنها ۲ جلسه تمرین پا به این مسابقه می‌گذارند و تنها در اندیشه کسب یک پیروزی خانگی بی دردسر هستند.

شاگردان کمالوند که در رتبه دوازدهم جدول قرار دارند، نمی‌خواهند از همین اوایل لیگ به عنوان یکی از مدعیان سقوط از آن‌ها یاد شود. تیم مس رفسنجان هم که هفته گذشته توانست مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، یعنی پرسپولیس به تساوی دست یابد، حالا به دنبال دومین برد خود در لیگ برتر است. شاگردان ربیعی اکنون در رتبه دهم جدول حضور دارند.

مس رفسنجان در روز میزبانی سیرجان از استقلال

پرسپولیس تهران – صنعت نفت آبادان  / ورزشگاه آزادی / ساعت ۱۸

آزادی تهران میزبان آخرین مسابقه هفته ششم لیگ برتر است. پرسپولیس تهران در شرایطی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود که در ۳ هفته گذشته در کسب پیروزی ناموفق بوده است و حالا گل محمدی برای حضور در جمع مدعیان و راضی کردن هواداران ناراحت پرسپولیس چاره‌ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد. پرسپولیس که اکنون با ۸ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد، اگر چه در این سال‌ها مقابل آبادانی‌ها نتایج قابل قبولی را کسب کرده است، اما به نظر می‌رسد مقابل منصوریان کمی شرایط متفاوت باشد.

علیرضا منصوریان که بار‌ها نشان داده نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس را به خوبی یاد گرفته، امیدوار است که با پیروزی در تهران علاوه بر کسب دومین ۳ امتیاز خود در لیگ بیست و یکم، کمی در جدول لیگ برتر شرایط تیم خود را نیز بهتر کند.

آبادانی‌ها با ۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند.

پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در روز میزبانی سیرجان از استقلال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.