اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

سامانه ۱۳۷ شهرداری پرند با حضور فرماندار رباط کریم افتتاح شد

سامانه ۱۳۷ شهرداری پرند با حضور فرماندار رباط کریم افتتاح شد

سامانه ۱۳۷ شهرداری پرند با حضور فرماندار رباط کریم افتتاح شد

به گزارش شجرنیوز، امید احمدی روز شنبه در حاشیه افتتاح سامانه ۱۳۷ شهرداری پرند اظهار داشت: نگاه خوشبینانه به تماس با سامانه ۱۳۷، رضایت مردم از این طرح و رسیدگی به کار آنها در اسرع وقت است در حالیکه به هر حال مشکلات عدیده مردم در شهر نیز به افزایش تماس ها منجر می شود.

وی ایجاد سامانه ۱۳۷ را باعث کاهش درخواست ملاقات مردمی با شهرداران دانست و گفت : این سامانه علاوه بر این باعث بالا رفتن سطح توقعات مردم می شود و باید با پیگیری به موقع رضایت مردم جلب شود تا بتوانند طعم شیرین خدمت را بچشند.

فرماندار رباط کریم با تاکید بر اهمیت نقش سامانه ۱۳۷ در رضایتمندی شهروندان تصریح کرد: نکته مهم در رابطه با راه اندازی سامانه ۱۳۷ این است که موضوعات به خوبی پیگیری شود عدم پاسخگویی به موقع و صحیح به موضوعات نارضایتی و بدبینی مردم را به همراه خواهد داشت.

وی ثبت، پیگیری و به نتیجه رسیدن موضوعات از مهمترین اهداف این سامانه دانست و گفت : رسیدگی به موقع به درخواست شهروندان می تواند رضایت مندی آنان به مجموعه شهری را بیشتر کند.

احمدی در ادامه گفت: راه اندازی این سامانه فضایی برای شناخت درخواست‌های مردم از مدیریت شهری به وجود می‌آورد که توجه به این درخواست‌ها به‌ یقین در کسب اعتماد و رضایتمندی شهروندان مؤثر است و همواره در تامین رفاه و جلب رضایت حداکثری شهروندان کوشیده ایم به وظایف خود به بهترین شکل عمل کنیم

وی در پایان با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری پرند به صورت شبانه روزی آماده پاسخ به شهرندان است خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز هرگونه درخواست از شهرداری را باید با این سامانه در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و مشکلات مربوطه رفع گردد.

همچنین حمیدرضا اله یاری شهردار در رونمایی از سامانه هوشمند ۱۳۷ شهرداری عنوان کرد: یکی از درخواستهای شهروندان در راستای خدمات بهتر وسریعتر هوشمند سازی شهر بود که با رونمایی از این پروژه ارتباط بسیار نزدیکی  با مردم برقرار می شود.

وی افزود: سامانه گویای هوشمند ۱۳۷ شهرداری پرند همزمان با ۳۰ مخاطب، امکان دریافت پیام دارد که در ساعت اداری این تماس ها مستقیما به اپراتور وصل می شود و در غیر اینصورت تلفن گویا به صورت خودکار پیام شهروندان را ضبط می کند و این پیام ها به مدیریت های مرتبط از طریق کارتابل الکترونیکی ارجاع داده می شود.

شهردار پرند تصریح کرد: در این سامانه پیام های مخاطبین به بخش های مختلف ارجاع داده می شود که هر بخش به محض دریافت پیام تماس گیرنده که در کارتابل وی ثبت شده است، می بایست مستندات و اقداماتش را در کارتابل ارسال کند تا پیام بسته شود.

اله یاری با بیان اینکه در شهرداری بنا داریم که هر دو هفته یکبار از پروژه ها و خدمات انجام شده در راستای رفاه عمومی مردم رونمایی داشته باشیم، بیان داشت: امروز یک اتفاق مهم دیگر در شهرداری صورت گرفت که با توجه به اینکه قریب به ۹ سال از عمر شهرداری پرند می گذرد فیبر نوری نداشتیم که با توجه به اینکه در کل استان تهران تنها قرچک و پرند فیبر نوری نداشت این یک ضعف برای ما به حساب می آمد که الحمدالله هم اکنون این فیبر نوری کابل کشی شده است و ارتباط ما با استانداری از طریق اتوماسیون اداری وصل شد که در این راستا قطعا خدمات بهتر و با سرعت بیشتری به مردم ارائه خواهیم کرد.

شهردار پرند یادآور شد: اساس کار ما در شهرداری پرند، ایجاد شهر هوشمند بوده است و اپلیکیشن «پرند من» را به زودی راه اندازی می کنیم و با راه اندازی این اپلیکیشن در شهرداری، پرند برای نخستین بار در استان تهران شهری خواهد بود که پروانه و مجوزها را از طریق اپلیکیشن صورت می گیرد و شهروندان پرند دیگر نیازی به مراجعه حضوری در این خصوص نخواهند داشت.

اله یاری در ادامه بیان داشت : امروز همچنین به همت شهرداری پرند گلخانه ۱۳۵۰ متری در فاز صفر پرند آغاز به فعالیت کرد؛ این مکان در سال های گذشته نیز به صورت گلخانه فعال بود که مدت ها رها شده بود و یک زمین بایر بود که هیچ امکاناتی نداشت و تنها چهار میله از سقف آن باقی مانده بود که در چند ماه گذشته با توجه به تماس های مردمی به دلیل اینکه این مکان یک نقطه بی دفاع شهری محسوب می شد و متاسفانه این مکان، محل تجمع معتادان و مزاحمت برای همسایگان شده بود که خوشبختانه فعال شدن آن را در دستور کار قرار دادیم و امروز به عنوان یک فضای زیبای شهری به بهره برداری رسید که علاوه بر محلی برای عرضه گل و گیاه برای شهروندان می باشد، امنیت شهری را نیز ایجاد کرده است.

گفتنی است از پروژه های متعدد خدماتی و عمرانیِ شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند، پروژه گلخانه و سامانه هوشمند ۱۳۷، امروز اول مرداد ماه با حضورامید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم، به طور رسمی رونمایی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.