اخباردنیای فوتبالورزش

رونالدو: به هدفی که در یوونتوس به دنبالش بودم، رسیدم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس ضمن تبریک قهرمانی اینتر، گفت که اهدافش در تیم راه‌راه‌پوش شهر تورین را محقق کرده است.

به گزارش شجرنيوز، با پایان یافتن فصل 21-2020 سری A، کریستیانو رونالدو پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که ممکن است نشانه‌ای از جدایی او از یوونتوس تلقی شود. او که در سه فصل حضورش در یوونتوس دو قهرمانی در سری A و یک قهرمانی در جام حذفی کسب کرد، نتوانست به بانوی پیر برای شکست طلسم ناکامی طولانی مدتش در لیگ قهرمانان کمک کند. با این حال رونالدو در پیامی که منتشر کرده نوشته که به آنچه در تورین دنبالش می‌گشت، رسیده است.

رونالدو در پیام خود نوشته است: زندگی هر بازیکن طراز اولی فراز و نشیب‌های خودش را دارد. سال به سال، ما با تیم‌هایی فوق‌العاده و بازیکنان خارق‌العاده که همگی دارای اهداف جاه‌طلبانه هستند، مواجه می‌شویم پس همیشه مجبوریم که بهترین بازی‌های‌مان را ارائه و خودمان را در بالاترین سطح ممکن نگه داریم. امسال در سری A ما موفق به کسب قهرمانی نشدیم. تبریک به اینتر بابت قهرمانی که آن را با شایستگی کسب کرد. من اما تمام آنچه که در این فصل در یونتوس کسب کردیم، چه از نظر تیمی چه از نظر انفرادی، مانند قهرمانی سوپرجام، جام حذفی و عنوان آقای گل سری A بسیار خوشحالم، مخصوصاً به دلیل سخت بودن دستیابی به همه آنها در کشوری که کسب پیروزی به هیچ وجه آسان نیست.

در ادامه پیام رونالدو آمده است: با این دستاوردها، من به هدفی که برای خود در بدو ورودم به ایتالیا در نظر گرفته بودم، رسیدم. قهرمانی در لیگ، قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در سوپرجام و همینطور کسب عناوین بهترین بازیکن و آقای گل لیگ کشوری که فوتبالش فوق‌العاده و پر از بازیکنان بزرگ و باشگاه‌های باعظمت و دارای فرهنگ خاص خود از فوتبال است. من پیش از این گفته بودم که به دنبال رکوردها نیستم، این رکوردها هستند مرا دنبال می‌کنند. برای تفهیم آنهایی که متوجه این موضوع نمی‌شوند، باید بگویم که این مسئله‌ای خیلی ساده است. فوتبال یک ورزش گروهی است اما این ما بازیکنان هستیم که با عملکردمان بر موانع غلبه و به تیم‌های‌ خود کمک می‌کنیم که به اهداف‌شان برسند. اگر همیشه تلاش‌تان را بیشتر کنید، چه در زمین بازی چه بیرون آن، خواه ناخواه رکوردها هم پدیدار خواهند شد و در واقع رکوردشکنی‌تان اجتناب ناپذیر می‌شود.

کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی که شایعه جدایی‌اش از یوونتوس به مقصد تیم‌هایی مانند منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن هم شنیده می‌شود، در پایان پیام خود نوشت: بنابراین من از آنچه که در روزهای اخیر برایم رقم خورد بسیار احساس افتخار می‌کنم؛ قهرمانی در لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا، قهرمانی در جام‌های حذفی، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا، قهرمانی در سوپرجام انگلیس، اسپانیا و ایتالیا. بهترین بازیکن در لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا و بهترین گلزن  در لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا با بیش از 100 گل زده در هر یک از آنها. برای من هیچ چیز با احساس رضایت ناشی از تأثیرگذاری‌ام در تمام کشورهایی که در آنجا بازی کرده‌ام و شادی‌ای که برای هواداران ساخته‌ام قابل مقایسه نیست. من برای همین کار می‌کنم و این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد و تا آخرین روز انجامش خواهم داد. تشکر از همه آنهایی که در این سفر شرکت داشتند. ما در کنار هم هستیم!

رونالدو در تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

رونالدوی 36 ساله یک سال دیگر با یوونتوسی که سالانه به او 31 میلیون یورو حقوق می‌دهد، قرارداد دارد اما حالا که او محقق شدن هدفش در ایتالیا سخت به میان آورده، بعید نیست که یک سال مانده به پایان قراردادش بیانکونری را ترک کند.

منبع : تسنيم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.