اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

روح‌انگیز یوسفی: كمیسیون امور بانوان شورا اتاق فكر همه بانوان برای ایجاد شهری آباد و مترقی خواهد بود

جلسه کمیسیون امور بانوان شورای اسلامی شهر قدس با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، رییس کمیسیون فرهنگی و امور ایثارگران شورای اسلامی، مسئول امور بانوان فرمانداری و جمعی از بانوان توانمند شهر و با هدف هم‌افزایی دیدگاه‌های بانوان موفق در حوزه‌های اجتماعی، بررسی ایجاد سازو‌کارهای مناسب برای فعالیت بانوان و همچنین تشکیل کمیته‌های تخصصی امور بانوان و بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

روح‌انگیز یوسفی: كمیسیون امور بانوان شورا اتاق فكر همه بانوان برای ایجاد شهری آباد و مترقی خواهد بود

به گزارش شجرنیوز به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، در این جلسه روح‌انگیز یوسفی رییس کمیسیون اجتماعی و  بانوان شورای اسلامی شهرقدس ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت: این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها و همکاری و هم‌افزایی دیدگاه‌های بانوان موفق در حوزه‌های اجتماعی در جهت ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و ایجاد سازوکارهای مناسب برای فعالیت بانوان و همچنین استفاده از توانمندی‌های کارشناسان جهت تشکیل کمیته‌های تخصصی امور بانوان و بررسی راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار  شده است.

وی ادامه داد: استفاده از قابلیت‌ها و ایده‌های بانوان توانمند، صاحب‌نظر و با‌اخلاق در رفع مشکلات شهر بویژه مشکلات اجتماعی از مهمترین دلایل تشکیل چنین جلساتی است و این کمیسیون اتاق فکر همه بانوان برای ایجاد شهری آباد و مترقی خواهد بود.

یوسفی اظهار داشت: در بودجه سال جاری تلاش شده که سرانه‌های عمومی شهر به صورت عادلانه تقسیم شود و بازآفرینی شهری و بافت فرسوده از مهم‌ترین دغدغه‌های ما هستند.

پارک بانوان به محلی برای تجمع و رفع مشکلات بانوان تبدیل شود

در این جلسه همچنین رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قدس در سخنانی گفت: شهرقدس پس از پایتخت دومین شهر مهاجرپذیر کشور است که همین امر علاوه بر فرصت، می‌تواند تهدید هم باشد و باید برای این وضعیت تلاش بسیار صورت گیرد.

شیری افزود: بانوان بسیار توانمند هستند و قابلیت مدیریت در سطوح بالا را دارند، فقط باید خود را باور داشته باشند و وظیفه ماست که در ایجاد این باور تلاش بیشتر نماییم.

شیری عنوان کرد: استفاده از بانوان نخبه در حوزه‌های مختلف و مشاوره دادن در فضای مخصوص بانوان به صورت رایگان شرایط روانی جامعه را رو به بهبود خواهد برد و همین امر سبب کاهش مشکلات خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.