اخبار شهرستان بهارستاناخباردر استان

رئیس دادگستری بهارستان صنایع در شهرک صنعتی قلعه‌ میر با مشکلات متعددی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند

رئیس دادگستری شهرستان بهارستان با تأکید بر اینکه صنایع در شهرک صنعتی قلعه‌ میر با نبود انشعابات آب، برق، گاز، مواد اولیه و پرداخت مالیات سنگین دست‌ و پنجه نرم می‌کنند گفت: رفع موانع تولید اولویت‌ مهم دادگستری شهرستان بهارستان است.

رئیس دادگستری بهارستان صنایع در شهرک صنعتی قلعه‌ میر با مشکلات متعددی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند

شهرستان بهارستان با جمعیت 700 هزار نفری یک شهرک صنعتی غیردولتی و نیروی انسانی بسیار مطلوبی دارد.

به گزارش شجرنیوز، شهرک صنعتی قلعه‌ میر با بیش از 500 واحد تولیدی و صنعتی و اشتغال بیش از 15 هزار نفر به‌صورت مستقیم با مشکلات متعددی مواجه است که فعالیت برخی واحدهای تولیدی و صنعتی را تحت‌الشعاع قرار داده است.

صاحبان واحدهای تولیدی وجود برخی موانع مانند نبود انشعابات آب، برق، گاز، مواد اولیه و پرداخت مالیات سنگین را در توسعه و راه‌اندازی صنایع، موانعی محکم و سد بزرگی برای حرکت چرخ صنعت می‌دانند و از مسئولان درخواست حمایت می‌کنند.

در همین رابطه رئیس دادگستری شهرستان بهارستان به همراه فرماندار، رئیس صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شهرک صنعتی قلعه میر از برخی واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تولید و صنعتگران قرار گرفت.

هاشم امامی با تأکید بر حمایت قانونی از واحدهای تولیدی و صنعتگران اظهار داشت: رفع موانع تولید در سال جاری طبق فرمان مقام معظم رهبری جزو اولویت‌های مهم دادگستری شهرستان بهارستان و از تأکیدات ریاست دادگستری استان تهران است.

وی افزود: دستگاه قضایی با جدیت رفع موانع تولید را در شهرستان بهارستان دنبال می‌کند و به هیچ نهاد و بانکی اجازه تعطیلی کارگاه و واحدهای تولیدی را نخواهد داد.

رئیس دادگستری شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی و جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، وظیفه همه مسئولان حمایت از صنعتگران و افسران جنگ اقتصادی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.