اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

رئیس اداره بهزیستی شهریار خبرداد: تسهیل ارائه خدمات به مراجعان با میز خدمت ثابت

داود فهیم راد خدمات قابل ارائه در میز خدمت ثابت این اداره را تشریح نمود.

رئیس اداره بهزیستی شهریار خبرداد: تسهیل ارائه خدمات به مراجعان با میز خدمت ثابت

به گزارش شجرنیوز از شهریار، داود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی این شهرستان با اشاره به استقرار میز خدمت در ورودی این اداره گفت: ماهیت اداره بهزیستی و سایر دستگاه های خدمات رسان، ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف است.

فهیم راد مقصود نهایی از استقرار میز خدمت در این اداره را انجام خدمات در راستای ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد خواند و افزود: به منظور جلوگیری از تضییع حقوق مددجویان، تکریم ارباب‌رجوع، عدم سرگردانی مراجعین، تسهیل و تسریع در خدمات‌رسانی مورد انتظار مراجعین، میز خدمت در این اداره پیش بینی شده است که تا به امروز به لطف خداوند، اهداف ترسیم شده در این حوزه به حد مطلوبی محقق شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار با تبیین تسهیل خدمات به مراجعین گفت: تسهیل به معنای آن است که مراجعین برای دریافت و پیگیری امور خود دچار سردرگمی و مشکلات نشوند و در صورت مواجهه با مشکل و نیاز به پیگیری از طریق مراجعه به کارشناسان مستقر در میز خدمت که متولی پاسخگویی به مراجعین هستند، نسبت به درخواست رسیدگی و گرفتن راهنمایی از آنان اقدام نمایند.

فهیم راد ضمن تاکید بر ضرورت گسترش خدمات در این حوزه به تشریح اهم فعالیت ها در میز خدمت این اداره پرداخت و افزود: مراجعین اداره بهزیستی شهریار در بدو ورود به این مرکز در حضور کارشناسان، اطلاعات و راهنمایی های لازم را مطابق با نیاز خود دریافت می نمایند سپس باتوجه به نیازسنجی انجام شده درخواست مربوطه صادر و به حوزه های مربوطه ارجاع داده می شود.

وی با اشاره به تسریع امور در این حوزه گفت: پس از ثبت درخواست بلافاصله موضوع مورد رسیدگی و نتیجه به متقاضی اعلام می گردد.

رئیس اداره بهزیستی شهریار با اشاره به ساختار سازمانی و اداری این خدمت‌رسانی و امکان نظارت دقیق بر فرایند آن افزود: با اجرایی شدن این خدمت، علاوه بر آن‌که متقاضیان در جریان فرایند کاری خود قرار می گیرند، امکان تفکیک در امور درخواستی مراجعه‌کننده، بر اساس فرایندهای پیش‌بینی‌شده فراهم شده است که امکان پاسخگویی بهتر را به ارمغان آورده است.

فهیم راد در پایان ضمن تاکید بر دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات سازمان گفت: میز خدمت می تواند یکی از حوزه های موثر جهت جذب رضایتمندی مراجعین باشد و همچنین متناسب با سیاست های سازمان بهزیستی کشور در جهت ارائه خدمات به موقع و جامع به توانخواهان در پیشگیری از آسیب های بعدی و اتلاف وقت کارکنان و مراجعین، موثر و اثربخش واقع شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.