اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

دستگیری۹۳ نفر اراذل و اوباش در شهرستان بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: با اجرای طرح امنیت محله محور، تعداد ۹۳ نفر اراذل و اوباش در این شهرستان دستگیر شدند.

دستگیری۹۳ نفر اراذل و اوباش در شهرستان بهارستان

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ محمدرضاعلیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهارستان، اظهار کرد: با اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان بهارستان، در راستای ارتقاء امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی شهروندان در محله های جرم خیز که با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد، ابتدا اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می پرداختند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، افزود: در این طرح که با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا در آمد، ۹۳ نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان، دستگیر و تعداد ۵۴ عدد سلاح سرد کشف و تعداد ۳۴باب واحد صنفی متخلف در این طرح پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی ، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد،نگهداری و توزیع مواد مخدر، شرکت در نزاع های دسته جمعی و … را در پرونده کیفری خود دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

علیزاده در با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد: همان طوری که نیروی انتظامی در کنار مردم، در صحنه های مختلف  فرهنگی، اجتماعی، حضور دارد با اقتدار در
مقابل مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند، ایستاده و برابر قانون با آنها به شدت برخورد می کند،خط قرمز پلیس نظم و امنیت عمومی جامعه و آرامش خاطر شهروندان است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.