حوادثاخبارجامعهمجله شجر

درگیری مسلحانه مرزبانان با قاچاقچیان مواد مخدر در مرز میرجاوه/ بیش از یک تن مواد افیونی از متهمان کشف شد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر و کشف یک تن و ۱۸۴ کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از زاهدان، سردار احمدعلی گودرزی، اظهار کرد: مرزداران استان سیستان و بلوچستان، در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرز، از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد افیونی در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی‌شده جهت انتقال محموله مواد افیونی به عمق کشور مشخص شد بر همین اساس مرزداران دلاور هنگ مرزی میرجاوه در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند محموله مواد افیونی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان “با توجه به اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب از طرف مرزداران، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با به‌جای گذاشتن محموله مواد افیونی از محل متواری شدند”، گفت: مرزداران در پاک‌سازی از محل یک تن و 184 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار گودرزی با تأکید به اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مرزداران قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی، تمام تلاش خود را در مبازره با قاچاق مواد مخدر، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و حراست از مرزهای کشور به‌کار می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان و مخلّان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از مرزهای کشورمان احساس امنیت و آرامش کنند.

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.