اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

درخشش دانش‌آموز ملارد در انتخابی تیم ملی کاراته جوانان

مسئول سالن کاراته آموزش و پرورش ملارد از درخشش دانش‌آموز دبیرستان حنان ملارد در پی راه‌یابی به مسابقات کشورهای اسلامی خبر داد.

درخشش دانش‌آموز ملارد در انتخابی تیم ملی کاراته جوانان

به گزارش شجرنیوز، فاطمه بغلانی‌پور، مسئول سالن کاراته قهرمانان آموزش و پرورش ملارد، از راه‌یابی ملیکا عزتی، دانش‌آموز دبیرستان حنان این شهرستان به بازی‌های کشورهای اسلامی در رشته کاتای تیمی خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: این دانش‌آموز در رده جوانان و رشته کاتا در مسابقات آسیایی قزاقستان مدال طلا کسب کرده و سال‌های گذشته هم در رده نوجوانان، برای تیم ملی انتخاب شده بود اما به علت کرونا، مسابقات برگزار نشد.

بغلانی‌پور تصریح کرد: دختران ملارد همواره در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی خوش درخشیده‌اند و تیم دختران ملارد که در اصل دانش‌آموزان این شهرستان بوده‌اند و هستند، یکی از قطب‌های قدرتمند کاراته کشور است و همیشه صاحب افتخارات زیادی در رشته کاراته بوده‌اند، بنابراین شایسته است مسئولان آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر نهادها حمایتی در خور و شایسته این تلاشگران داشته باشند.

گفتنی است ملیکا عزتی دانش‌آموز دبیرستان حنان از کودکی در باشگاه جوانه صفادشت ملارد زیر نظر مربی باتجربه فاطمه بغلانی‌پور تمرینات خود را آغاز کرده و به تیم ملی کاراته رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.