درباره ما

بسمه تعالي

خط مشي پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز

 

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.

اصول خبري شجرنيوز، اصولي غيرقابل تغيير و خدشه است كه در كليه سطوح توليد و انتشار خبر در تحريريه اين پايگاه از سوي تمامي كاركنان رعايت مي شود. اين اصول شامل 4 اصل: صحت؛ دقت، سرعت و بي طرفي است.

شجرنيوز نقد منصفانه را از وظايف ذاتي رسانه ها مي داند. توجه و پاسخگويي به پرسش ها و موضوعات مورد علاقه افكار عمومي و همچنين احترام به احساسات، عقايد و هنجارهاي عمومي و رعايت حرمت آن ها را در چارچوب قانون وظيفه خود مي داند.

 

پيام شوراي سياست گذاري شجرنيوز

پايگاه تحليلي – خبري شجرنيوز بصورت مستقل و بدون هيچ گونه وابستگي حزبي و جناحي تلاش مي كند تا موثق ترين اخبار، نقد و بررسي ها، تحيل ها و رويدادها را به منظور اطلاع رساني و بهره برداري تصميم سازان سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي كشور، كارشناسان و عموم مردم ارائه كند.

ما در اين پايگاه خبري بر اين باور هستيم كه جريان سالم اطاع رساني و آگاه سازي جامعه به عنوان يك ضرورت عيني و حتمي خودنمايي مي كند. «شجرنيوز» صرفا يك سايت خبري نيست بلكه با محوريت قراردادن چشم انداز خود ” به شجر فاش شود نيك و بد هر ثمري ” تلاش دارد تا بيشتر با آن بخش از اخباري كه به شكل گيري آزاد افكار عمومي نقش دارد تاكيد نمايد.

از تمامي دنبال كنندگان و مخاطبان اين پايگاه خبري بويژه كارشناسان و اهل فكر و قلم تقاضا داريم با ارائه مقالات،‌يادداشت و اخبار و نظرات خود در تكميل و تعميق محتواي ارائه شده ما را ياري نمايند.

شوراي سياست گذاري شجرنيوز

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.