اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

دانش آموزان ملاردی در کلاس های 40 نفری خواهند نشست

رئیس آموزش و پروش ملارد گفت : بارشد جمعیت و افزایش مهاجرت نیازمند توسعه واحداث مدارس در این شهرستان هستیم.

دانش آموزان ملاردی در کلاس های 40 نفری خواهند نشست

به گزارش شجرنیوز از ملارد، سعید تیموری رئیس آموزش و پرورش ملارد با اعلام این خبر گفت :در سال تحصیلی جدید دوهزار دانش اموز به آمار ۸۳ هزار دانش آموزی شهرستان ملارد اضافه شده که نشان از رشد جمعیت دانش اموزی و افزایش مهاجرت در این منطقه اموزشی است و در این راستا ۵۴کلاس درس ساماندهی و آماده شده است.

رئیس آموزش و پرورش تراکم دانش آموزی در مناطق شهری و به ویژه منطقه سراسیاب را ۴۰نفر دانست و برتوسعه مدارس و احداث کلاس درس با مشارکت و همکاری خیرین تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از دو مدرسه ۲۱کلاسه خیرساز در شروع سال تحصیلی و تکمیل ۶۶ کلاس درس در قالب ۶ آموزشگاه در اینده نزدیک به کاهش تراکم دانش اموزی در ملارد و ارتقاء کیفی تعلیم و تربیت کمک کند.

تیموری با تجلیل از تلاش دانش اموزان رتبه های برتر کنکور گفت : ورود ۵۴ دانش اموز با رتبه زیر هزار به مراکزآموزش عالی نشان از تلاش و همت دانش اموزان در کسب علم ودانش دارد .وی کمک به تهیه لباس فرم با حداقل هزینه را از دیگراقداماتی دنست که در جهت رضایتمندی دانش اموزان انجام شده  است.

رئیس  آموزش و پرورش ملارد با اعلام آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید از تلاش وهمکاری دستگاه ها و نهادهای شهرستان درزیباسازی ونشاط مدارس و رفع مشکلات و مشارکت مردم  با اموزش و پروش در شروع سال تحصیلی وارتباط مستمر با مدارس تقدیرو تشکر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.