اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

دادستان ملارد: مشاوران خودرو محله سرآسیاب به شهر خودرو منتقل می‌شوند

دادستان شهرستان ملارد گفت: مشاوران خودرویی که در محله سرآسیاب این شهرستان فعالیت و مشکلات بسیاری در امنیت و تردد مردم ایجاد کرده اند به شهر خودرو منتقل می‌شوند.

دادستان ملارد: مشاوران خودرو محله سرآسیاب به شهر خودرو منتقل می‌شوند

به گزارش شجرنیوز از ملارد، مهدی جهانشیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این میان تعداد قابل توجه مشاوران خودرو در این محل، همه خیابان اصلی ملارد را که از داخل محله سر آسیاب نیز عبور می کند، مسدود و با ایجاد سد معبر برای مردم مشکل ساز شده است.

جهانشیری اظهار داشت: بیشتر جرایمی که در ملارد رخ می دهد، به سبب همین شلوغی و درگیرهای ناشی از فعالیت و اختلاف مشاوران خودرو است.

دادستان شهرستان ملارد ادامه داد: راهکاری که بررسی و از آن استقبال شد، انتقال این مشاوران خودرو به محلی در خارج از شهر به نام شهر خودرو است.

وی خاطرنشان کرد: با انتقال این مشاوران خودرو به محلی خارج از محیط سکونت شهری، تمام اصناف مزاحم در این راسته خیابان جابجا و در نهایت این محله به محیطی برای زیست شهری تبدیل می شود.

جهانشیری ادامه داد: با انتقال این مشاوران خودرو به نقطه جدید، درگیری های محله سرآسیاب به حداقل می رسد.

دادستان شهرستان ملارد اعلام کرد: بیشتر درگیری ها و گزارش تخلفات و نزاع های دسته جمعی با جابجایی مشاوران خودرو به شهر خودرو، در داخل شهر به حداقل میزان ممکن می رسد.

وی تاکید کرد: به دنبال هر درگیری در این محل، به علت حجم بالای تردد خودروها، ترافیک و در نهایت تجمع مردم ایجاد می شود و مشکلات امنیتی شکل می گیرد.

جهانشیری اضافه کرد: در آخرین جلسه ای که با اعضای شورای شهر و شهردار ملارد در خصوص جا نمایی زمین شهر خودرو و توافق با مالک داشتیم، بنا شد با همکاری سازمان ثبت اسناد، وضعیت ثبتی این نقطه بررسی و در نهایت موضوع با مشارکت اتاق اصناف به نتیجه برسد.

ای مسئول یادآور شد: در محله سرآسیاب شهر ملارد به علت حجم بالای ساخت و ساز غیر مجاز، جمعیت به شکل نا متناسبی افزایش یافته در حالی که سرانه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی در آن محدوده به شدت ضعیف است.

سرآسیاب از محله های قدیمی، پر تراکم و با جمعیت بالای شهر ملارد بوده و این شهرستان نیز در مرز میان استان تهران و البرز قرار گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.