اخباردنیای فوتبالورزش

خلاصه ای کوتاه از اخبار روز فوتبال ایران

در فوتبال ایران چه می گذرد؟ در این مجال به خلاصه اخبار روز فوتبال ایران و حواشی آن می پردازیم. از رفت و آمدهای بازیکنان، تغییرات تیم ها، قراردادهای جدید بازیکنان، اعتراض ها و مطالبات و تأیید و تکذیب بعضی خبرها و عناوین جالب دیگر که در صدر خبرهای فوتبالی قرار دارند

پايگاه خبري تحليلي شجرنيوز: خلاصه ای کوتاه از اخبار روز فوتبال ایران

طی یک ماه گذشته در زمینه رشته ورزشی فوتبال اخبار و حواشی زیادی رخ داده است که در متن پیش رو سعی کردیم خلاصه ای از آنچه در این مدت گذشته را با عنوان اخبار روز فوتبال ایران ارائه دهیم:

  • لوگوی فدراسیون فوتبال ایران تغییر کرد. پس از 2 سال وقفه سرانجام نشان جدید فدراسیون فوتبال کشورمان تأیید شد و به زودی رسماً رونمایی خواهد شد.
  • امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به یک تیم اسپانیایی ملحق شد. پسر عقاب آسیا که چند سالی در تیم ماریتیمو پرتغال بازی می کرد پس از توافق با تیم پونفرادینا فصل جدید را با این تیم آغاز خواهد کرد.

 

  • بیژن ذوالفقار نسب مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ماندن اسکوچیچ و شروع دوباره تیم ملی ایران با او می تواند کمکی بزرگ در مسیر صعود به جام جهانی2022 قطر کند.

حضور امیر عابدزاده در تیم اسپانیایی

حضور امیر عابدزاده در تیم اسپانیایی

  • از دیگر اخبار روز فوتبال ایران تجمع طرفداران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل فدراسیون فوتبال می‌باشد. هواداران به مشکلات داوری و برخی دیگر از مسائل اعتراض داشتند. سرانجام نمایندگان این جمع از هواداران وارد فدراسیون شده و با مدیران به گفت و گو نشستند. تیم ذوب آهن در رده چهاردهم جدول لیگ برتر است و احتمال سقوط آن به لیگ دسته اول وجود دارد.
  • علیرضا بیرانوند با قرارداد یک ساله به تیم بواویشتای پرتغال پیوست. بیرانوند با این قرارداد، ضرر مالی تقریباً 9 میلیاردی را متحمل شد تا حداقل بتواند موقعیتش را در تیم ملی برای حضور در جام جهانی تثبیت کند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

  • در ادامه اخبار روز فوتبال ایران می پردازیم به توصیف صفا هادی بازیکن تیم ملی فوتبال عراق از گروه اول صعود به جام جهانی: «رقیب عراق در این گروه تیم ملی کره جنوبی است.» این در حالی است که قبلاً یک بار دیگر تقابل با ایران را یک دیدار ساده دانسته بودند.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتبال کشورمان 2 میلیون دلار پاداش خواهد داد. این کنفدراسیون به تیم های راه یافته به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 پاداش می دهد. تیم کشورمان در گروه A با تیم های عراق، کره جنوبی، سوریه، امارات و لبنان قرار دارد و اولین بازی 11 شهریور در برابر سوریه انجام می شود.

پاداش 2 میلیون دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتبالپاداش 2 میلیون دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتبال

  • کارت زرد بازیکنان تیم صعودکننده به مرحله بعد مسابقات جام جهانی قطر بخشیده شد. جدیدترین اخبار روز فوتبال ایران حاکی از آن است که مهدی طارمی، مهدی ترابی، محمدحسین کنعانی زاده گان، علیرضا جهانبخش، صادق محرمی، احمد نورالهی و احسان حاج صفی شامل این قانون خواهند شد اما محرومیت بازیکنان بخشیده نشده است.

 

  • دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک با نتیجه 2 بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت پایان یافت. در این دیدار مغانلو و ترابی در دقایق 23 و 34 نیمه نخست دو گل وارد دروازه تیم آلومینیوم کردند و توانستند شکست دور رفت را جبران کنند. تیم آلومینیوم با این نتیجه 37 امتیازی ماند و فعلاً در رتبه هفتم قرار دارد.

 

  • یکی از داغ ترین اخبار روز فوتبال ایران عدم حضور کامیابی نیا در دربی حذفی تیم پرسپولیس می باشد. کمال کامیابی نیا بازیکن شماره 11 تیم پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه مچ پا امکان حضور در دربی حذفی را نخواهد داشت. با این اوصاف این هافبک دفاعی تیم پرسپولیس احتمالاً به بازی مقابل تراکتورسازی تبریز نخواهد رسید.

 

  • خبر جدید آنکه عارف غلامی مدافع تیم استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن و کمر شرایط حضور در دربی را نخواهد داشت و هم اکنون تحت درمان می باشد.

 

  • دروازه بان تیم استقلال در آستانه جدایی از تیمش قرار دارد. این عنوان جدید اخبار روز فوتبال ایران است که در ساعات گذشته منتشر شد. رشید مظاهری بازیکن تیم استقلال به خاطر بدقولی ها و عمل نکردن به تعهدات مالی استقلال ممکن است از این تیم جدا شود. از سوی دیگر اصفهان با چند پیشنهاد وسوسه برانگیز از این دروازه بان دعوت نموده است.

 

  • با پیگیری های شیخ دیاباته بازیکن خارجی تیم استقلال، پنجره نقل و انتقالات این تیم بسته شد. این دومین بار است که در فصل جدید چنین اتفاقی می افتد. اولین بار هرویه میلیچ از طریق فیفا اقدام و مطالبات خود را خواستار شد و اکنون نیز دیاباته درخواست دریافت مطالباتش را دارد. البته دیاباته در فاصله زمانی که در ایران نبود روند قانونی پرونده خود را تکمیل کرده و با شکایت از استقلال رسماً حقوق خود را مطالبه نموده است.

 

  • در لابه لای اخبار روز فوتبال ایران، خبری خوش برای هواداران تیم پرسپولیس به گوش می رسد و آن افزایش احتمال حضور عیسی آل کثیر در دربی فصل جاری است. کادر پزشکی تیم پرسپولیس هیچ واکنشی در مقابل این خبر نشان نداده اند و خبری از تکذیب یا تأیید وضعیت مصدومیت این بازیکن تیم پرسپولیس نیست و احتمال حضور این بازیکن قوت می گیرد.

 

  • سرمربی جدید تیم ملی کشور سوریه مشخص شد. فدراسیون فوتبال سوریه نزار محروس را به عنوان مربی جدید تیم ملی این کشور معرفی کرد. تیم سوریه در انتخابی جام جهانی 2022 یکی از رقبای تیم ملی ایران است که دیدار این دو تیم در تاریخ 11 شهریور برگزار خواهد شد.

 

  • در اخبار روز فوتبال ایران می خوانیم: بوژیدار رادوشویچ دروازه بان خارجی تیم پرسپولیس اعلام کرد به خاطر سرمربی، به تیم برمی گردد. پس از آنکه یحیی گل محمدی با این دروازه‌بان کروات مذاکراتی انجام داد، وی حاضر شد روز چهارشنبه با حضور در باشگاه، مطالباتش را دریافت و تیمش را در بازی مقابل استقلال همراهی کند. این بازیکن اوایل خردادماه و پس از تعطیلی لیگ به کشور خود سفر کرده و به دلیل مشکلاتی با مدیران باشگاه، فسخ قرارداد خود را دنبال می کرد.

 

و اما در میان اخبار روز فوتبال ایران بشنویم از حضور وریا غفوری در دیدار مقابل پرسپولیس. کاپیتان تیم استقلال به دلیل مصدومیت هایی که در نیم فصل دوم برایش رخ داد چهار دیدار آخر را از دست داد. اما پس از گذراندن دوره مصدومیت و آماده سازی خود در دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه 24 تیرماه برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال

وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.