اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

حرکت دسته عزاداری در امامزاده اسماعیل شهریار+عکس

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) دسته عزاداری از آستان مقدس امامزاده هادی(ع) به سمت آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) در شهریار به راه افتاد.

حرکت دسته عزاداری در امامزاده اسماعیل شهریار+عکس

به گزارش شجرنیوز از شهریار، به مناسبت شهادت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا علیه‌السلام دسته بزرگ عزاداری‌ با حضور پرشور مردم، خانواده معظم شهدا و روحانیت معزز در شهرستان شهریار ظهر امروز از آستان مقدس امامزاده هادی(ع) به سمت آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) به‌راه افتاد.

شیفتگان امام رئوف(ع) در این روز با راه‌اندازی هیئت‌های مذهبی، مرثیه‌سرایی، نوحه‌سرایی و سینه‌زنی در سوگ شهادت حضرت عزاداری کرده و از راه دور سلام و عرض ارادتی به این امام همام داشتند.

امامزاده اسماعیل شهریار

سخنران این مراسم آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران بود و همچنین شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن دست‌نوشته‌ و سردادن شعارهایی اقدامات هنجارشکنانه آشوبگران علیه نظام اسلامی را محکوم کرده و حمایت خود را نسبت به نیروهای نظامی و انتظامی اعلام کردند.

دسته عزاداری در امامزاده اسماعیل

گفتنی است، در مسیر راهپیمایی و آستان مقدس امامزاده نیز موکب‌هایی جهت پذیرایی از عزاداران برپا شده بود و با توزیع ۳ هزار پرس طعام تبرکی عاشقان امام رئوف و عزاداران حضرت(ع) متنعم شدند‌.

دسته عزاداری در امامزاده اسماعیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.