اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

حبس، مجازات متصدی واحد آلاینده محیط زیست در بهارستان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از محکومیت متصدی یک واحد آبکاری آلاینده، به تحمل یک سال حبس تعلیقی خبر داد.

حبس، مجازات متصدی واحد آلاینده محیط زیست در بهارستان

به گزارش شجرنیوز، محمد علی جودکی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان گفت: کارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان، درگشت و پایش‌های زیست محیطی خود شاهد هدایت فاضلاب خام یک واحد آبکاری به زمین‌های بایر بوده، به واحد مراجعه و اخطاریه زیست محیطی به متصدی آن ابلاغ کردند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان افزود: با توجه به اینکه این واحد با وجود داشتن تجهیزات تصفیه فاضلاب، بخشی از فاضلاب خام خود را در محیط تخلیه کرده، اخطاریه‌های متعددی دریافت کرده، اما به علت بی توجهی به ابلاغیه‌های صادره و ایجاد آلایندگی زیست محیطی و تهدید علیه بهداشت عمومی، پرونده این واحد در مراجع قضایی پیگیری شد.

محمد علی جودکی با اشاره به صدور حکم یک سال حبس تعلیقی برای مدیر این واحد و لزوم رفع آلایندگی طی یک سال، افزود: در پی اعتراض متخلف به حکم صادره، با توجه به اثبات آلایندگی و محرز بودن تخلف صورت گرفته، اعتراض وی درمرجع قضایی رد شد، لذا در صورت ادامه روند آلایندگی طی یک سال، حکم حبس متصدی آبکاری، اجرایی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.