اخباراقتصادصنعت و تجارتمجله شجر

حامدکریمی؛ روابط عمومي در گسترش خوشنامي سازمان نقش مؤثر دارد

بازتاب موفقيت هاي تازه شركت پاكسان در جشنواره هاي مختلف و در مسير توسعه درون سازماني و افزايش تعامل برون سازماني به روابط عمومي منسجمي نياز دارد كه پاكسان از اين ابزار برخوردار است.

حامدکریمی مدير روابط‌عمومي شرکت پاكسان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز باشاره به نقش روابط عمومي در ارتقاء جايگاه سازمان گفت: يك مجموعه را مي‌توان به عنوان سيستمي از پردازش اطلاعات در نظر گرفت كه اطلاعات مرتبط با هدف را از محيط گرفته و آن را همانگونه كه براي اثر بخشي سازماني مورد نياز است پردازش مي‌كند.

وي ضمن تشريح تاثير روابط عمومي‌ها بر نگاه بيروني به پاكسان افزود: از آنجايي كه روابط عمومي پل ارتباط سازمان و مخاطبان آن است،‌ در اين جاده دوطرفه قادر است سياست ها، برنامه‌ها و عملكردهاي سازمان را به مخاطبان از يك سو و از سوي ديگر نيازها، خواست‌ها، ديدگاه‌ها و نظرات مخاطبان را به سازمان منتقل كند.

كريمي با اشاره به تاثير روابط عمومي‌ها بر گسترش خوشنامي سازمان ها خاطرنشان كرد: در فضاي رقابتي اين روزها، هويت و اعتبار از اهميت ويژه اي برخوردار است. روابط عمومي را مي‌توان مترادف با حفظ و توسعه خوشنامي سازمان دانست و ما در مجموعه پاكسان با هدف قراردادن اين موضوع به عنوان يك اصل در فعاليت هاي درون واحدي روابط عمومي در تلاش هستيم تا نام و آوازه برند خوشنام پاكسان را پرآوازه‌تر كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به كسب موفقيت‌هاي اخير پاكسان اشاره كرد و ضمن تشريح اين رويدادها افزود: ما با حضور در فرآيندهاي ارزيابي جشنواره ها و رويدادهاي مختلف و به چالش كشيدن خود در اين برنامه ها نسبت به گسترش خوشنامي سازمان اقدام نموده‌ايم تا با شناسايي گلوگاه‌ها، نقاط قوت و ضعف خود در جهت تقويت يا رفع آن اقدام نمائيم.

مدير روابط عمومي پاكسان ضمن اشاره به وفاق و همدلي بين بخشي و درون سازماني و حمايت هاي حسن بقائي مديرعامل پاكسان در اين مسير يادآورشد: دريافت تنديس صادركننده ممتاز به عنوان تنها شركت فعال در حوزه توليد محصولات شوينده و بهداشتي در سازمان توسعه و تجارت ايران و تنديس زرين توليد ملي-افتخار ملي از سوي خانه صنعت و معدن و تجارت و نيز تنديس زرين جشنواره صنعت سلامت محور، لوح افتخار مقابله اثربخش با ويروس منحوس كرونا فقط در سايه تعامل و همكاري نزديك با ديگر واحدهاي سازمان ميسر شد وفاق و همدلي در سازمان و برقراري ارتباط و تعامل دوجانبه با مجموعه، بركات و اثرات فراواني براي مجموعه ها و سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.