اخبار شهرستان شهریاراخباردر استان

بیش از یک هزار زندانی در شهریار با استفاده از نهاد‌های ارفاقی آزاد شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از آزادی یک هزار و ۳۴ زندانی در سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های ارفاقی قانونی گامی موثر در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش شجرنیوز، حمید عسگری پور در گفت‌وگو با میزان از آزادی یک هزار و ۳۴ نفر از زندانیان شهرستان شهریار در سال گذشته با استفاده از نهاد‌های ارفاقی خبر داد و بیان کرد: در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی مبنی بر استفاده از نهاد‌های ارفاقی و کاهش جمعیت کیفری در سال گذشته یک هزار و ۳۴ نفر از محکومان شهریار از تعلیق مجازات، عفو و مرخصی پایان حبس برخوردار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار ادامه داد: زندانی کردن افراد بحران‌های روحی و روانی فراوانی را بر خود فرد، خانواده‌ و جامعه تحمیل می‌کند و حل این بحران می‌تواند به لطافت و آرامش جامعه کمک کند.

وی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که زندان‌ها خالی از افراد باشد، تاکیدکرد: استفاده از نهاد‌های ارفاقی و مجازات جایگزین حبس شامل جرایم خشن نمی‌شود و دادستانی شهریار با افرادی که اقدام به سلب آرامش از مردم می‌کنند برخورد قاطع قضایی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.