اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

بازدید معاون راهداری کشور از محورهای مواصلاتی اسلامشهر

معاون راهداری سازمان راهداری کشور، به منظور بررسی مسائل و مشکلات راه‌ها و محورهای مواصلاتی از شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

بازدید معاون راهداری کشور از محورهای مواصلاتی اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، به همراه مدیرکل راهداری استان تهران با هدف بررسی مسائل و مشکلات راهها و محورهای مواصلاتی از شهرستان اسلامشهر بازدید کرد.

در این بازدید میدانی که با پیگیری‌های مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان اسلامشهر با هدف بررسی و بهبود راه های مواصلاتی شهرستان اسلامشهر و سهولت در تردد مردم و تخصیص اعتبارات استانی و ملی صورت گرفت، محورهای مواصلاتی و راههای ارتباطی شهرستان بصورت میدانی از نزدیک بازدید و وضعیت و موقعیت راهها بررسی شد.

اکبری طی سفر چندساعته خود به شهرستان اسلامشهر از محور مواصلاتی آزادگان- احمدآباد مستوفی اسلامشهر، محور حسن آباد خالصه به پل بادامک، محور مواصلاتی و ارتباطی احمدآباد به اسلامشهر، محور کمالیه-جمالیه، کمربندی جنوبی شهرستان اسلامشهر و بلوار حضرت معصومه(س) بازدید و از نزدیک مشکلات و مسائل این محورها را مورد بررسی قرار داد.

 از مجموع راههای ارتباطی و محورهای مواصلاتی شهرستان اسلامشهر بالغ بر ۲۰ کیلومتر محور بزرگراهی و قریب به ۱۰ کیلومتر محور آزادراهی تحت پوشش مدیریت راهداری شهرستان اسلامشهر قرار دارد، با توجه به حجم زیادی از ترددهای روزانه در سطح این محورها و بی توجهی های گذشته از لحاظ فیزیکی، روبنایی وزیربنایی دارایی مشکلات عدیده ای است که انتظار می رود با سفر امروز معاون راهداری سازمان حمل و نقل جاده ای ضمن تامین اعتبارات موردنیاز، شاهد کاستی ها و کمبودهای این محورها و رفع نقاط حادثه خیز  باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.