صنعت و تجارتاخباراقتصاد

بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات از پروژه های در دست ساخت شرکت سپهر تهران

خداداد غریب پور مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات به همراه معاونین و مدیران شرکت سپهر تهران از پروژه‌های ساختمانی در حال انجام این شرکت بازدید کردند.

به گزارش شجرنیوز، غریب پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات به همراه قائم‌مقام و معاونت امور شرکت‌ها از پروژه‌های در دست‌ساخت شرکت سپهر تهران بازدیدی به عمل آوردند.

در ابتدای بازدید، گزارشی از نمای کلی پروژه‌ها، پروژه‌های در جریان ساخت، پروژه‌های در دست مطالعه و پروژه‌های تکمیل‌شده، از سوی مدیرعامل شرکت توسعه ساختمانی سپهر تهران ارائه گردید که دراین‌بین پروژه الهیه از جنبه سرمایه‌گذاری و ابعاد پروژه مورد بحث و بررسی مفصل قرار گرفت.

در همین راستا معزی، مدیرعامل شرکت سپهر تهران در مورد تغییرات اساسی و باز مهندسی در ساختار این پروژه توضیحاتی را ارائه دادند. از جمله مباحث مهم مورد بحث در مورد پروژه الهیه نحوه تأمین مالی این پروژه بود که در همین رابطه دکتر غریب پور مدیرعامل گروه مالی توضیحات و راهکارهایی را پیشنهاد دادند.

در ادامه جلسه نیز گزارشی از سایر پروژه‌های شرکت از جمله فرشته پالاس، نیاوران، عقیق، ایزدشهر، المپیک، سپهر دریا، تهران‌پارس، مقدس اردبیلی، سپهر رشت و دخانیات توسط شرکت سپهر تهران و همچنین توضیحاتی در مورد چهار پروژه گرگان، مشتاق تهران، چالوس و اصفهان نیز که در دست مطالعه قرار دارند ارائه شد.

یکی دیگر از مباحث مهم مطرح‌شده در این جلسه، نحوه نظارت شرکت و درصد پیشرفت پروژه‌ها مطابق برنامه زمان‌بندی بود که شرکت مذکور گزارش خود را در این مورد ارائه داد.

غریب پور ضمن تشکر از عملکرد مدیریت و تیم اجرایی به استفاده از فرصت‌ها، کنترل پروژه، کنترل هزینه، راهکارهای پیش رو و چشم‌اندازهای آتی شرکت سپهر تهران و نقش آن در توسعه گروه مالی به‌عنوان یک بازو در صنعت ساختمان‌سازی تأکید داشتند.

در پایان از پروژه‌های الهیه، فرشته و نیاوران توسط مدیرعامل سرمایه‌گذاری گروه مالی و تیم همراه بازدیدی به عمل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.