اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

اپلیکیشن «پرند من» رونمایی شد

شهردار شهر پرند از رونمایی اپلیکیشن «#پرند_من» خبر داد و گفت: با بهره مندی از این اپلیکیشن بسیاری از خدمات شهرداری به مردم صورت غیرحضوری و هوشمند امکان پذیر می شود.

اپلیکیشن «پرند من» رونمایی شد

به گزارش شجرنیوز، حمید رضا الله‌یاری با تشریح امکانات این نرم افزار توضیح داد: اپلیکیشن «پرند من» با هدف هوشمندسازی خدمات و کاهش مراجعه حضوری شهروندان گرامی به شهرداری جهت امور مختلف طراحی شده است.

وی ادامه داد: در پخش خدماتِ اداری این اپلیکیشن امکاناتی نظیر صدور پروانه، امکان اطلاع از بدهی نوسازی، اطلاع از وضعیت قبوض و ثبت درخواست ها در قالب آیکون دولت الکترونیک فراهم شده است.

اله یاری این را هم گفت که ارتباط با سامانه ۱۳۷ و بیان نقطه نظرات بصورت مستقیم و بدون واسطه با شهردار، معاونان و مدیران شهرداری، اطلاع از اخبار شهر، مشاهده کلیپ های شهروندی و معرفی شهر از دیگر امکانات این اپلیکشین است.

شهردار پرند افزود: این نرم افزار مجهز به کلید sos در راستای کمک فوری و امداد به شهروندان با اتصال به سِرور فوریت های آتش نشانی است که تاثیر بسزایی در سهولت ارتباط شهروندان و سرعت بخشی در خدمات فوریتی دارد.

اله یاری با بیان اینکه راه اندازی اپلیکیشن پرند من از قول هایی بود که به منظور خدمات رسانی هوشمند و رفاه شهروندان گرامی داده بودیم که خوشبختانه شاهد امروز محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به کافه بازار یا اپ استور و دانلود برنامه، از امکانات و مزایای این نرم افزار بهره مند شوند.

فرماندار رباط کریم: شهرهوشمند کیفیت زندگی شهری را بالا می برد

 امید احمدی در حاشیه رونمایی اپلیکیشن پرند من ضمن اشاره به هوشمند سازی یک شهر در حوزه خدماتی گفت: هوشمندسازی پایداریک شهر برافزایش کیفیت زندگی شهروندان تاثیر می گذارد وموضوعات شهری به خوبی رصد و پیگیری می شود.

وی افزود:خیلی ازموضوعات شهری از چشم مدیران دور است و با هوشمند سازی و ایجاد زیرساختارهای منعطف، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات اکثر کمبود در قالب یک پنل به دست مسئولین می رسد و مدیران به صورت اولویت بندی خواسته های مردم را پیگیری و برطرف می کنند.

فرماندار رباط کریم گفت: این نرم افزار مراجعات حضوری مردم به شهرداری را کاهش داده و تامین کننده رفاه و افزایش دهنده سطح کیفیت زندگی شهروندان در دوره‌های کوتاه و بلند مدت می شود.

گفتنی است این نرم افزار مبتنی بر نیاز شهروندان شهر پرند طراحی شده و مردم می توانند از خدمات شهری گرفته تا صدور پروانه، دریافت و پرداخت قبوض به صورت آنلاین و محتوای آموزی و خدمات دیگر را از این اپلیکیشن دریافت و مطالبه گری کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.