اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

اهدای اعضای بدن؛ آخرین خدمت پاکبان اسلامشهری

اهدای اعضای بدن یکی از پاکبانان شهرداری اسلامشهر که بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس در حین انجام وظیفه جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داده بود، جانی دوباره به چند شهروند بخشید.

اهدای اعضای بدن؛ آخرین خدمت پاکبان اسلامشهری

به گزارش شجرنیوز، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اسلامشهر با تایید این خبر گفت: صبح روز دهم تیرماه یک دستگاه اتوبوس به ابراهیم غضنفری یکی از پاکبانان شهرداری اسلامشهر که در حین خدمت در محور اصلی شهر به سمت شاتره بود، برخورد کرد اما متاسفانه تلاش کادر پزشکی برای نجات جان این پاکبان شریف نتیجه ای در برنداشت.

این کارگر خدوم و زحمتکش خدمات شهری شهرداری اسلامشهر دچار مرگ مغزی شد و اعضای پیکرش، به چند انسان دیگر جانی دوباره بخشید.

طبق اطلاعات کسب شده، این پاکبان از نیروهای پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری بوده که مسئولان شهرداری اسلامشهر در این زمینه قول کمک به خانواده بازمانده این پاکبان داده اند.

ابراهیم غضنفری در زمان مرگ ۳۸ سال داشت و از وی ۲ فرزند معلول به یادگار مانده است.

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در این رابطه ضمن عرض تسلیت و تعزیت به خانواده مرحوم ابراهیم غضنفری، دستور بازبینی و تدوین مجدد آیین نامه ایمنی کارکنان در معابر پر تردد شهری در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از حوادث مشابه را به معاونت خدمات شهری صادرکرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.