اخبارجامعهحوادث

انسدادمقطعی جاده چالوس/ بارش برف و باران در گیلان و مازندران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ازانسداد مقطعی جاده چالوس و همچنین بارش پراکنده برف و باران در گیلان و مازندران خبر داد.

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  از اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای منجر به انسداد در محور چالوس،حدفاصل کیلومتر 5 الی 15 مرزن آباد تا دزدبن خبر داد.

وی‌گفت: به دنبال  انجام عملیات ترانشه برداری از ساعت 08:00 الی 17:00 و از مورخ 8 دی‌ماه لغایت 12 اسفند در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته به غیر از روزهای شنبه،چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه ،محور فوق در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: محور قدیم خرم آباد_ پلدختر به علت عملیات راهسازی مسیر رفت و برگشت مسدود بوده و مسیرهای جایگزین از آزادراه فرعی دهلیج برای تردد به شهر معمولان و آزادراه فرعی چول هول برای تردد به پلدختر انتخاب شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها اظهارداشت: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج به تهران، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس گزارش شده است.

 وی از بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان های گیلان و مازندران خبر داد و گفت:بارش در محورهای هراز و فیروزکوه بصورت برف تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

شیرانی به رانندگان توصیه کرد: در هنگام بارندگی درجاده‌های‌کوهستانی حتما تجهیزات کامل زمستانی خودرو خصوصا زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد:طرح محدودیت تردد جلوگیری از گسترش ویروس کرونا با توجه به نوع محدودیت در شهرهای گروه بندی شده(قرمز ، نارنجی،زرد) کماکان ادامه داشته و هر گونه تغییر منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است.

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.