سیاست ایراناخبارخبر مهمسیاست

امام جمعه افشا کننده فساد از پشت پرده کنار گذاشتنش گفت/ سید سعید لواسانی: گفتند متعارف نیستی برو

سید سعید لواسانی امام جمعه برکنار شده لواسان که به خاطر افشاگری هایش درباره باستی هیلز و مفاسد دیگر از سوی رسانه ها و فعالان مبارزه با فساد مورد حمایت بود درباره دلایل برکناری خود نوشت: به بنده ایراد می‌گرفتند که تو ⁧ امام جمعه ⁩ متعارفی نیستی. گفتم: خودم انتخاب کردم که از این کلیشه‌ها بیرون باشم. باید سد محافظه‌کاری خیال‌پردازانه و مصلحت‌اندیشی خانمانسوز را می‌شکستم.

امام جمعه افشا کننده فساد از پشت پرده کنار گذاشتنش گفت

به گزارش شجرنیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان با انتشار پیامی اعلام کرد: ۱۹ شهریورماه آخرین نماز جمعه به امامت او در این شهر برگزار می‌شود.

در پیام حجت الاسلام لواسانی بیان شده است: جمعه این هفته آخرین نماز جمعه در لواسان را اقامه می‌کنم. خدا را شکر که هفت سال توفیق داد و خدا را شکر که با نظر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه این بار از دوشم برداشته شد.

در ادامه این پیام گفته شده است: راه انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام عزیز ما با مشارکت مردم، تحقق عدالت اجتماعی، مبارزه بی‌ملاحظه با فساد به نتیجه می‌رسد و این مهم در درجه اول وظیفه روحانیت انقلابی است.

رئیس شورای فرهنگ‌ عمومی شمیرانات در بخش دیگری از پیام خود اعلام کرده است: رهبری حکیم ما هم از ما طلبه‌ها همین توقع را دارند و الحمدلله و به فضل الهی تا جان در بدن دارم، این راه را ادامه می‌دهم.

لواسانی در ادامه تاکید کرده است: دوستان فکر نکنند که فقط در لباس امامت جمعه می‌توان خدمت کرد؛ لباس ما لباس نوکری است و هرجا باشیم اگر وظیفه‌مان را انجام بدهیم خدا با ماست. از کمبودهای خود هم به خدای تعالی پناه می‌برم.

امام جمعه لواسان همچنین افزود: ‌به بنده ایراد می‌گرفتند که تو ⁧ امام جمعه ⁩ متعارفی نیستی. گفتم: خودم انتخاب کردم که از این کلیشه‌ها بیرون باشم. من انقلابی وفادار به اهداف امام هستم، به این دلیل باید سد محافظه‌کاری خیال‌پردازانه و مصلحت‌اندیشی خانمانسوز را می‌شکستم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.