اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

افتتاح مرکز استغال و کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار در ملارد

شهرداری ملارد به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار، برای نخستین بار در مناطق غربی استان تهران؛ نسبت به راه اندازی محلی برای اشتغال و کسب در آمد این قشر اقدام نموده است.

افتتاح مرکز استغال و کارآفرینی ویژه زنان سرپرست خانوار در ملارد

به گزارش شجرنیوز، شهرداری ملارد به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار، برای نخستین بار در مناطق غربی استان تهران؛ نسبت به راه اندازی محلی برای اشتغال و کسب در آمد این قشر اقدام نموده و مکانی را واقع در خیابان اطلس، پاساژ صدف در اختیار آنان قرار داده است تا با آموزش و تولید و فروش محصولات تولیدی و دست ساز مخارج زندگی خود را تامین نمایند.

بهمنی شهردار ملارد هدف از ایجاد این مرکز اشتغال و کسب درامد زایی در محدوده شهر را اقدامی موثر و کاربردی در مسیر تامین فضای مناسب با نیازهای مادران سرپرست خانوار خواند.

شایان ذکر است این مجتمع کار آفرینی و اشتغال دارای غرفه های قالی بافی، خیاطی و گوهر تراشی می باشد که محصولات تولیدی خود را جهت فروش به خریداران ارائه خواهد نمود. این مرکز اشتغال و کار آفرینی روز چهارشنبه پنجم مرداد ماه با حضور بهمنی شهردار ملارد، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ملارد و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد و دیگر اقشارجامعه آغاز به کار نمود. متقاضیان واجد شرایط می توانند نسبت به بهره برداری و مشارکت در این امر با هماهنگی با مسئولین شهرداری ملارد اقدام نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.