اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

اعضای شورای شهر رباط کریم: عملکرد شهردار رباط کریم درخشان و ارزنده است

بازدید میدانی اعضای شورای شهر و شهردار رباط کریم از پروژه های عمرانی سطح شهر و ابراز رضایت از عملکرد شهردار جوان از سوی اعضای پارلمان شهری رباط کریم

اعضای شورای شهر رباط کریم: عملکرد شهردار رباط کریم درخشان و ارزنده است

به گزارش شجرنیوز، به منظور بررسی پیشرفت پروژه های فنی و عمرانی، یونس غفاری شهردار رباط کریم به همراه اعضای شورای این شهر به صورت میدانی از عملیات آسفالت ریزی بلوار شهدا بازدید و از نزدیک نحوه اجرای این پروژه مهم مواصلاتی را مورد ارزیابی قرار دادند.

 در این بازدید غفاری در جریان عملیات آسفالت ریزی جاده شهدا، ضمن بررسی نحوه فعالیت اجرای این پروژه، نکات لازم را به دست اندرکاران اجرایی  گوشزد نمود و با قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه همکاران حوزه معاونت فنی و عمرانی، دستورات لازم را در خصوص بکارگیری امکانات در راستای تسریع در روند پیشرفت دیگر پروژه های شهرداری صادر کرد.

شهردار رباط کریم گفت: با حمایت های اعضای شورای شهر، مدیریت شهری با تمام توان، فعالیت های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی را در سطح شهر دنبال می کند.

وی ادامه داد:  این روزها مدیریت شهری رباط کریم با حمایت ۷ عضو شورای اسلامی علاوه بر اجرای پروژه‌های کلان عمرانی در سطح شهر به دنبال این مهم است تا به‌ طور مداوم، خدمات عمرانی مستمری را به شهروندان ارائه ‌کند؛ از همین رو شهروندان عزیز شاهد بهسازی پیاده‌روها ، ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر عمومی در نقاط مختلف شهر هستند .

همچنین محمود معبودی رئیس شورای اسلامی شهر رباط کریم در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد شهردار اظهار داشت : شهردار جوان شهر رباط کریم شناخت بسیار خوبی از شهر، پرسنل شهرداری و مردم فهیم دیار کریمان دارد و همین مساله موجب شده تا شاهد اقدامات بسیار موثر وی در توسعه و آبادانی شهر باشیم.

معبودی افزود: اجرای پروژه بلوار شهدای مالیات که جزء مهمترین و بی نظیرترین پروژه های عمرانی شهرداری در یک دهه اخیر بود و از سوی دیگر اجرای پروژه بلوار شهدا که جاده خطرناک شهرک خانه را به بلوار زیبا و در خور شان دیار کریمان تبدیل می کند ، در کنار اجرای پروژه های دیگر گواه این مهم است که عملکرد شهردار رباط کریم درخشان و ارزنده می باشد.

فاطمه برآورده نائب رئیس شورای شهر رباط کریم نظرات خود را در جریان این بازدید اینگونه عنوان کرد و گفت: اقدامات بسیار خوبی در اجرای پروژه های عمرانی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و سلسله اقدامات ارزشمند شهردار رباط کریم در ترویج شعائر اسلامی و حسینی را شاهد هستیم که نشان از عزم جدی مهندس غفاری برای توسعه همه جانبه کهن شهر رباط کریم دارد.

قاسم زمانیان سخنگوی شورای اسلامی شهر رباط کریم با اظهار امیدواری از تعامل و همگرایی اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری در جهت آبادانی دیار کریمان گفت: از توجه و اقدامات راهگشا و عملی شهردار و‌ مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه های عمرانی، برپایی نمایشگاه ها، انجام فضاسازی و تبلیغات شهری در مناسبت های گوناگون کمال تشکر را دارم. وجود تمام مشکلات اقتصادی، روند رو به رشد شهرداری رباط کریم را در اجرای پروژه‌ها و  انجام خدمات در تمام حوزه ها را شاهد هستیم.

منوچهر جعفری عضو شورای اسلامی شهر رباط کریم مطرح کرد: فصل نوینی از همدلی اعضای شورای شهر و شهردار رباط کریم را شاهد هستیم که مقدمه ای بر توسعه روزافزون کهن شهر رباط کریم خواهد بود. هر چند که قبل از این هم اقدامات بسیار خوب مهندس غفاری را در اجرای پروژه ها و انجام برنامه های مختلف در تمام حوزه های شهری را نظاره گر بودیم که پویایی، حرکت منسجم و رو به رشد مدیریت شهری را با برنامه ریزی درست و اصولی در تمام زمینه ها اعم از عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و فضاسازی شهری را نشان می دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.