اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

استقبال از قهرمان آسیا تکواندو کار نوجوان اسلامشهری

مسئولین ورزشی شهرستان اسلامشهر با حضور در فرودگاه امام خمینی(ره) از امیرحسین ملکی قهرمان تکواندوکار آسیا استقبال کردند.

استقبال از قهرمان آسیا تکواندو کار نوجوان اسلامشهری

به گزارش شجرنیوز، امیرحسین ملکی تکواندوکار اسلامشهری عضو تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران که در گروه پسران در کشور ویتنام حضور یافت، توانست عنوان قهرمانی رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا را به خود اختصاص دهد.

همچنین ملکی ورزشکار آینده ساز تکواندو ایران که در این رویداد مدال ارزشمند طلا را بر گردن انداخت، با افتخار به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

یازدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا که از روز جمعه چهارم شهریورماه با حضور ۲۸۵ تکواندوکار از ۲۸کشور به میزبانی ویتنام در شهر «هوشی مینه» آغاز شده بود، پنجم شهریور ماه با قهرمانی تیم ملی کشورمان در هر ۲ گروه دختران و پسران به پایان رسید و آینده سازان شایسته کشورمان در مجموع با کسب ۱۱ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کردند.

تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با ۱۸ تکواندوکار حضور پیدا کرد، در گروه پسران ایران با کسب  ۵ نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز بالاتر از تیم های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد.

در گروه دختران نیز دختران ایرانی با ۶ مدال طلا قهرمان و تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، صالحی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر با همراهی معاونین، دبیر هیات تکواندو و رئیس بخش چهاردانگه ظهر امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره )از امیرحسین  ملکی ورزشکار اسلامشهری عضوکاروان تیم ملی نونهالان تکواندو اعزامی به مسابقات آسیایی استقبال کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.