اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

احداث سالن ورزشی شهر فردوسیه در دستور کار مجدد

با حضور مجید هاشملو ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار، شکوری سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر فردوسیه و همچنین‌ پیمانکار مربوطه، ادامه احداث سالن ورزشی فردوسیه در محله خاوه در دستور کار قرار گرفت.

احداث سالن ورزشی شهر فردوسیه در دستور کار مجدد

به گزارش شجرنیوز، رضا شکوری سرپرست شهرداری فردوسیه در حاشیه این بازدید از این پروژه ضمن تاکید بر ضرورت افزایش سرانه ورزشی در سطوح مختلف شهر گفت: بر کسی پوشیده نیست که برخورداری یک شهر از امکانات ورزشی، قطعا جامعه‌ای سالم را پیش رو خواهد داشت، لذا مدیریت شهری فردوسیه و مجموعه محترم شوراری شهر تمام تلاش خود را معطوف ارتقای سطح کمی و کیفی سرانه‌های ورزشی سطح شهر کرده‌است تا طیف‌های مختلف جامعه بتوانند با رویکرد ورزشی، نسبت به سالم‌سازی جامعه کمک کنند.

سرپرست شهرداری فردوسیه افزود: امروز خوشبختانه پس از توقف ۴ ساله احداث پروژه سالن ورزشی شهر در محله خاوه (محدوده حسینه آذربایجانی‌ها) با پیگیری‌های مجدانه هاشملو ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار به نتیجه نشست و تامین اعتبار پروژه تخصیص یافت. لذا امروز با حضور این عزیزان، هماهنگی‌های لازم جهت تجهیز کارگاه و تحویل پروژه به پیمانکار صورت پذیرفت.

شکوری در ادامه به برخی موارد این پروژه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: زمین‌ مورد نیاز پروزه در ادوار گذشته توسط شهرداری تامین و تحویل دستگاه متبوع (اداره ورزش و جوانان) گردید تا با تکمیل آن، بخشی از سرانه‌های ورزشی مورد نیاز شهر مرتفع گردد.

شایان ذکر است؛ هاشملو ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار نیز طی گفتگویی خاطرنشان کرد: بزودی پروژه نیمه‌کاره سالن ورزشی شهر فردوسیه تحویل پبمانکار خواهد شد و درصدد هستیم در بازه زمانی یکساله این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.