اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

۳ دلال و کارچاق کن مرتبط با شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از دستگیری ۳ دلال و کارچاق کن که با دو عضو شورای نسیم‌شهر اقدام به تخلف می‌کردند خبر داد.

۳ دلال و کارچاق کن مرتبط با شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند

 به گزارش شجرنیوز، غلامرضا صادقی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از د ستگیری ۳ دلال و کار چاق کن که با دو عضو شورای نسیم‌شهر اقدام به تخلف می‌کردند خبر داد و اظهار داشت: دستگاه در خصوص فساد هیچ گونه مماشاتی با افراد نخواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان در تشریح جزئیات بیشتر این دستگیری گفت: دو عضو شورای نسیم‌شهر چندی پیش به جرم فساد مالی بازداشت و به جرم ارتکابی اعتراف و تفهیم اتهام شده بودند در ادامه این پرونده ۳ دلال نیز دستگیر شده اند.

وی افزود: این ۳ دلال و کار چاق کن با شیوه‌های مختلف مبالغی را خارج از عرف و قانون به عنوان رشوه جهت هماهنگی ساخت و ساز غیرمجاز به دو عضو شورای نسیم‌شهر پرداخت کرده بودند.

دادستان بهارستان با بیان اینکه در قانون پرداخت و دریافت رشوه جرم تلقی می‌شود گفت: این ۳ دلال و کار چاق کن که در حوزه ساخت و ساز فعالیت می‌کردند برای پیش‌برد اهداف خود و با زد و بند با دو عضو متهم شورا به جرم ارتکابی خود اعتراف و پس از تفهیم اتهام بازداشت شدند.

صادقی عنوان داشت: تاکنون در این پرونده ۲ عضو شورا و ۳ کار چاق کن بازداشت شده‌اند و بازپرس پرونده با سرعت و دقت در حال رسیدگی به جرایم ارتکابی و بررسی سایر جوانب پرونده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.