اخبار شهرستان اسلامشهراخبارخبر مهمدر استان

کشف ۱۰ تُن روغن نباتی احتکاری در اسلامشهر

فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر گفت: ۱۰ تُن روغن نباتی احتکارشده در اسلامشهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه،کشف و توزیع شد.

کشف ۱۰ تُن روغن نباتی احتکاری در اسلامشهر

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ هادی ایلکا فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه ناحیه سیدالشهداء اسلامشهر ۱۰ تن روغن نباتی احتکار شده در یکی از انبارهای شهرستان اسلامشهر شناسایی و کشف شد.

ایلکا  افزود: درپی اطاعات بدست آمده و  انجام بازرسی های ویژه ای از مراکز عرصه موادغذایی، میزان ۱۰ تن انواع روغن مایع و جامد خوراکی که در انبار یک شرکت توزیع موادغذایی و خارج از شبکه توزیع نگهداری واحتکار شده بود، شناسایی و کشف شد که با هماهنگی مقام قضایی روغنهای کشف شده، روز گذشته در بین شهروندان توزیع شد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم با مجموعه نیروهای نظامی و  انتظامی شهرستان، بیان کرد: در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه عده ای افراد سودجو و فرصت طلب سعی می کنند با احتکار و گران فروشی کالاها و اجناس مورد نیاز مردم، علاوه بر کسب مال، به نوعی ناهجاری و چالش برای مردم ایجاد کنند، که با هوشیاری عوامل امنیتی و انتظامی شهرستان و با هماهنگی دستگاه قضایی به شدت با این افراد سود جو و متخلف برخورد شدیدی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر، با تاکید بر حفظ امنیت و آرامش اجتماعی درسطح منطقه و کشور، خاطر نشان کرد: از عموم شهروندان و مردم انقلابی و دلسوز تقاضا دارم، به منظور جلوگیری از فعالیت افراد سود جو و فرصت طلب و ایجاد نظم و امنیت اجتماعی، در صورت مشاهده هرگونه موارد احتکار و نگهداری غیر قانونی اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم ضمن تماس با شماره های  ۱۱۳ ویا ۱۱۰ موارد و اطلاعات خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت با افراد خاطی برخورد لازم صورت گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.