اخبارجامعهخبر مهمسلامت

کرونا جان ۲۱۶ ایرانی را گرفت / مجموع جان باختگان کرونایی به بیش از ۷۸ هزار نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران را تا امروز دوم خرداد اعلام کرد.

به گزارش شجرنيوز، دکتر سیماسادات لاری – سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان ، جانباختگان و بهبودیافتگان از كرونادر ایران را تا امروز دوم خرداد ماه 1400 اعلام کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا کنون دو میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۲۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۴۵۵ هزار و ۲۳۲ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۹۹۱ هزار و ۸۵۹ دُز رسید گفت: از دیروز تا امروز ۲ خرداد ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۶۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۱۷۰ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۸۳۲ هزار و ۵۱۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با گفتن از اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۸ هزار و ۵۹۷ نفر رسید ادامه داد: خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۳۳۳ هزار و ۷۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. چهار هزار و ۸۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۱۸ میلیون و ۹۳۲ هزار و ۸۹۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

منبع : ركنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.